וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שוקלת לרכוש קשר צעיר מקולומביה

11.7.2013 / 19:10

הקשר פיליפה סיירה זומן להתרשמות, שלומי בן חמו סיכם. ביום ו' (10:30, שידור חי בוואלה! ספורט) משחק אימון מול נתניה

שוער הפועל כפר סבא בעונה החולפת, שלומי בן חמו, סיכם לעונה אחת בהפועל באר שבע. בן חמו יחליף את גליל בן שנן. השוער, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הועדף על פני דניאל ליפשיץ שהמריא למבחנים בקפריסין. במועדון אמרו: "בן חמו שוער ותיק ומנוסה וראוי להיות המחליף של אג'ידה".

שלומי בן חמו שוער סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
מצטרף להפועל באר שבע. בן חמו/ברני ארדוב

אחרי שקשר בני יהודה בעונה החולפת, רפי דהן, סגר את תנאיו בהפועל באר שבע לעונה הקרובה והוא ממתין לשחרור ממכבי תל אביב, מתברר כי השחקן צפוי לחתום על חוזה רשמי לאחר ט' באב, כלומר ביום רביעי הבא. הקבוצה הגיעה להבנות עם נציגו, אבי נמני, בעניין שכרו המוערך בכ-150 אלף דולר לעונה, לא כולל תנאים נלווים. כעת נותרו פערים קטנים בין המועדון למכבי תל אביב, שדורש כ-700 אלף שקל תמורת כרטיסו. היום תיערך שיחה נוספת עם ג'ק אנגלידיס בניסיון לגשר על הפערים. על המגעים עם השחקן פורסם בוואלה! ספורט.

הפועל באר שבע מחתימה שחקני רכש לעונה הבאה אבל חושבת גם על העתיד. המועדון שוקל לרכוש קשר קולומביאני בן 18, פיליפה סיירה, שמשחק בליגת הנוער בארצו. מי שאחראי על הגעת השחקן לישראל הוא המנהל המקצועי מוטי איווניר. "מדובר בשחקן יליד שנת 95', כמתחייב בתקנון", אמרו היום במועדון.

מחר (10:30, שידור חי בוואלה! ספורט), יתקיים משחק אימון נגד מכבי נתניה. המשחק יתקיים ברעננה ולא במתקן האימונים בנתניה, עקב צפי לקהל רב יחסית בהשוואה לזה שהמתקן יכול להכיל.

רפי דהן בני יהודה. ברני ארדוב
יצטרף אחרי ט' באב. רפי דהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully