וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן חתם לשלוש שנים במונס

11.7.2013 / 9:56

קבוצתו של אנצו שיפו רכשה מגנט את החלוץ שהושאל אליה בינואר 2013, והעניקה לו חוזה ארוך טווח: "אני שמח לחזור"

שלומי ארבייטמן חתם לשלוש שנים בשורות מונס הבלגית, אליה הושאל בינואר 2013. לארבייטמן יש לו חוזה לעוד עונה בגנק הבלגית, אולם הצדדים הגיעו לסיכום על מימוש האופציה על החלוץ הישראלי, ומונס רכשה אותו מגנט. מונס, אותה מאמן אנצו שיפו, ניהלה בימים האחרונים משא ומתן עם יובל שפונגין, אולם השיחות לא הבשילו לכדי עסקה.

ארבייטמן אמר לאתר הרשמי של מונס: "שיחקתי כאן חמישה חודשים ואחרי יומיים או שלושה הרגשתי בבית. קיבלתי הרבה אמון וכבוד מהמועדון ואני שמח לחזור. אני מוכן לחזור להתאמן עם הקבוצה כבר היום".

נושא חלוץ מונס שלומי ארבייטמן. GettyImages
נשאר במונס. ארבייטמן/GettyImages

ארבייטמן, 28, שגדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, עזב אותה לטובת קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, שגם הייתה הקבוצה הבוגרת הראשונה שבה שיחק במהלך 2003. לאחר מכן הוא עבר להפועל פתח תקוה, אבל בהמשך הוא חתם במכבי חיפה. החלוץ הושאל להפועל תל אביב, וב-2008/9 חזר לירוקים וזכה עמם באליפות, כשבליגה הוא סיים כמלך השערים עם 28 שערים.

במהלך קיץ 2010 עבר החלוץ לשחק בגנט הבלגית ובעונתו הראשונה כבש 10 שערים בכל המסגרות. לאחר מכן, הושאל לווסטרלו, אך החמיץ חצי עונה בגלל פציעה ובקיץ האחרון חזר לגנט, אך שוב לא מצא את מקומו בקבוצה. בעונה שעברה ארבייטמן רשם עשר הופעות ליגה במדי גנט, אבל הוא פתח רק בשלושה משחקים וכבש שני שערים לפנ שעבר בינואר 2013 למונס, בה שיחק בעשרה משחקים נוספים וכבש שלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully