וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: מעיין שחף ומרק אלטרמן עלו לגמרים

10.7.2013 / 12:40

הקופצת לגובה הסתפקה ב-1.84 מטר כדי להעפיל. אלוף ישראל תפס את המקום ה-12 במוקדמות שנערכו בגמר הדיסקוס

יומה החמישי של האוניברסיאדה נפתח היום (רביעי) בקזאן שברוסיה כשאתלט ישראלי שני, מרק אלטרמן, הצליח לעלות לגמר בתחרויות האתלטיקה הקלה. אחרי שנועם נאמן עשה זאת בריצת ה-3,000 מכשולים, מרק אלטרמן תפס את המקום ה-12 במוקדמות זריקת הדיסקוס לגברים, והיה למעשה המתחרה האחרון שהבטיח את מקומו בגמר. אלטרמן השיג תוצאה של 55.05 מטרים, ובגמר הוא ינסה לשפר את שיאו האישי העומד על 56.91 מטרים. במקרה כזה, הוא עשוי לסיים במקום גבוה יותר בגמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסה לשפר את שיאו האישי בגמר. מרק אלטרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעט אחריו העפילה גם מעיין שחף לגמר והפכה לאתלטית הישראלית השלישית שעושה זאת. אלופת ישראל בקפיצה לגובה, עברה את כל ארבעת הגבהים במוקדמות בניסיון הראשון כשבסופו של דבר גובה של 1.84 מטר הספיק לה כדי לעלות לגמר, שם היא תתמודד על המדליה ועל קריטריון לאליפות העולם שעומד על 1.92 מטר. אם היא תעשה זאת, היא תהיה האתלטית השלישית שתבטיח את מקומה באליפות אחרי זוהר זימרו ואנה קנייבה. הגמר יתקיים ביום שישי הקרוב.

מעין שחף קופצת לגובה ישראלית. מגד גוזני
לא נאלצה לעבוד קשה. מעיין שחף/מגד גוזני

השחיינים הישראלים השיגו תוצאות פחות טובות ביום הראשון של התחרויות בבריכה. במשחה ה-100 גב לגברים סיים דוד גמבורג במקום ה-18 במוקדמות בזמן של 55.89 שניות והיה רחוק בשש מאיות מהזמן שאיתו העפילו לגמר. יעקב טומרקין, בכיר השחיינים שמתכונן לאליפות העולם בברצלונה, סיים במקום ה-21 בזמן של 56.05 שניות. במשחה ה-100 חזה לגברים סיים ג'ואן קופטי במקום ה-22 הכללי בזמן של 1:02.83 דקה. גיא ברנע, שמתכונן גם הוא לאליפות העולם, סיים במקום ה-23 במוקדמות ה-50 פרפר בזמן של 24.60 שניות. קרן זיבנר סיימה במקום ה-26 במוקדמות ה-50 פרפר לנשים בזמן של 28.14 שניות.

נבחרת הסייף לנשים בסגנון דקר הודחה בשלב שמינית הגמר של התחרות הקבוצתית אחרי שהפסידה לאוקראינה 45:44. בטורניר כדורעף החופים, הצמד הישראלי שון פייגה ואריאל הילמן עומד על מאזן של ניצחון לעומת שני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully