וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: דג'מבה דג'מבה דחה את הגעתו לישראל

10.7.2013 / 7:16

הקשר שסיכם את תנאיו בקבוצה עוד צריך לסגור פרטים אחרונים מול הפועל תל אביב. כליבאת: "סכנין היא כמו הבית השני שלי"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין

אריק דג'מבה דג'מבה הודיע לבני סכנין שהוא דוחה לסוף השבוע את הנחיתה שלו בארץ, זאת לטענתו בשל בעיות אישיות. הקשר שסיכם את תנאיו בקבוצה היה אמור לנחות אתמול (שלישי), אך כעת מקווים במועדון שהוא ינחת ביום שישי וסדיר את כל הפרטים שנשארו פתוחים בינו לבין הפועל תל אביב. בסכנין מאמינים שבסופו של דבר דג'מבה דג'מבה ישחק בשורותיהם, אך לוקחים בחשבון אפשרות שהשחקן לא יגיע להסדר עם קבוצתו בעונה החולפת, מה שיגרום פיצוץ שיטרפד את הגעתו לסכנין.

קשר הפועל תל אביב אריק דג'מבה דג'מבה. ברני ארדוב
הפיצוץ בדרך? אריק דג'מבה דג'מבה/ברני ארדוב

מי שכבר חתם אתמול ויישאר עונה נוספת הוא מוחמד כליבאת, שאחרי משא ומתן ארוך סיכם את כל תנאיו ויושאל לעונה אחת ממכבי חיפה. "אני מאושר מאוד לחתום בסכנין, קבוצה עם קהל אדיר, ורוצה כבר לחזור להתאמן ולעזור לה", אמר כליבאת לאחר החתימה. "מבחינתי זה להישאר בבית, כי סכנין כבר הפכה להיות הבית השני שלי. לעבור כל עונה קבוצה זה לא משהו בריא, ולכן רציתי להישאר בסכנין. אני יודע שהייתה לי עונה טובה ועכשיו אצטרך להוכיח את עצמי ולתת עונה טובה יותר". על הסיכום עם חיפה לשלוש שנים נוספות אמר כליבאת "אני מקווה שבעונה הבאה כבר אלבש ירוק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
"מבחינתי זה להישאר בבית". מוחמד כליבאת/קובי אליהו

בקבוצה מתלבטים לגבי הרמוני איקינדה, שהרשים אתמול במשחק ההכנה מול קרית שמונה. גם מירקו אורמוש זכה למחמאות גדולות, ובסכנין מקווים שהקרואטי יוביל העונה את הקבוצה להישגים. גם מוחמד גדיר נכנס לכושר, ובקבוצה ציינו שניכר על השחקן שהוא רעב לחזור ולשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully