וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: יוסי שבחון סיכם לעונה אחת

הקשר שירד ליגה עם מכבי נתניה, העדיף להישאר בליגת העל על פני ההצעה מקבוצת נעוריו הפועל פ"ת. החתימה צפויה בקרוב

קשרה של מכבי נתניה בעונה החולפת, יוסי שבחון, ישחק בעונה הקרובה בעירוני רמת השרון. זאת לאחר שהמגעים בין השחקן בן ה-31 לקבוצה של המאמן רפי כהן הבשילו לידי סיכום ועל פי מקורבים לעסקה, החתימה צפויה בקרוב. שבחון העדיף את ההצעה של הקבוצה מהשרון על פני זו שקיבל מקבוצת נעוריו, הפועל פתח תקוה מהלאומית. הוא יגיע ללא תמורה לאחר שהגיע עם מכבי נתניה לסיכום על התרת חוזהו לעונה הקרובה.

יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
העדיף להישאר בליגת העל. שבחון/קובי אליהו

רמת השרון צירפה עד כה שבעה שחקני רכש: השוערים איתמר ניצן וגליל בן שנן, הזרים הבוסנים אמיר האדז'יץ' וידרנקו בוגיצ'ביץ', קשר נבחרת אתיופיה אסרט מגרסה וכן הצעירים שלומי מראד ובן בן יאיר. בקבוצה חיפשו שחקן קישור שיוסיף ניסיון לאחר עזיבתו של אסי בלדוט ומצאו כזה בדמותו של שבחון.

עבור הקשר תהיה זו תחנה שישית בקריירה. בשנת 2000 ערך את הבכורה שלו במדי הפועל פתח תקוה ואחרי שש שנים במועדון נמכר למכבי תל אביב. במדים הצהובים שבחון ידע הצלחה חלקית וסבל בעיקר מהשוואות לאבי נמני. אחרי ארבע עונות, חצה את הכביש והעביר עונה אחת בהפועל תל אביב איתה זכה בגביע המדינה. בהמשך שיחק שנה בהפועל באר שבע ועזר לה לשרוד בליגת העל ואשתקד ירד ליגה עם מכבי נתניה. על פי נתונים רשמיים, שבחון רשם 351 הופעות בליגה הבכירה בישראל וכבש 57 שערים. בנוסף הופיע שלוש פעמים במדי נבחרת ישראל הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully