וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: בדש חוזר, 1:1 מול סכנין

9.7.2013 / 19:30

החלוץ שוחח עם שרצקי, השניים סיכמו כי חוזהו יכובד והוא שותף במשחק האימון. הבעלים: "מי זה זליכה? הוא יכול לחנך אותי?"

אדריאן הרבשטיין

ברק בדש ישחק בעונה הקרובה בעירוני קרית שמונה. החלוץ, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה בקבוצה הצפונית, נפגש הערב (שלישי) עם הבעלים איזי שרצקי והשניים החליטו שהשחקן יישאר בקבוצה ויהיה חלק מהסגל שלה בעונה הקרובה. בדש אמר לבעלים שלמרות ההצעות שיש לו מישראל הוא מעדיף להישאר בקרית שמונה. ראוי להדגיש שבמועדון תכננו את התקציב ללא החוזה של בדש, אבל לאחר השיחה שרצקי החליט להשאיר את השחקן והתקציב יגדל בהתאם.

ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לקריה תהיה התקפה מפחידה. בדש/אדריאן הרבשטיין

בדש יהיה השחקן ה-11 שמצטרף לקרית שמונה בקיץ וקדמו לו: אחמד סבע, דויד מנגה, תמיר כחלון, משה אבוטבול, עודד אלקיים, קאסיו פרננדז, מינדאוגאס פאנקה, וובה בראון גיא חיימוב וחן דילמוני. הקבוצה הצפונית שינתה לחלוטין את פניה לאחר עזיבת שחקני מפתח בדמות שמעון אבוחצירא, אלעד גבאי, דויד סולארי, דני עמוס ובריאן חרסיסיץ' והפרישה של סלאח חסארמה.

בדש, 31, ביצע את הפריצה שלו במכבי רמת עמידר וממנה עבר להפועל תל אביב. הוא לא הצליח להטביע את חותמו אצל האדומים ונדד לבני יהודה, הכח עמידר רמת גן, מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע. ב-2010 הגיע לעירוני קרית שמונה ושמונה שערים שלו סייעו לה לזכות בתואר האליפות הסנסציוני בעונת 2011/12. בתחילת העונה שעברה עבר בדש לבוורן הבלגית, שם כבש כבר במשחק הבכורה. הוא סיים את העונה בליגה הבלגית עם שמונה שערים ב-25 משחקים. בדש ניהל מגעים להארכת חוזהו בבוורן, אך אלה לא צלחו והוא העדיף לחזור לקריה מאשר לעבור לקבוצה אחרת בישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
משוכנע שאבי לוזון השתנה והרעש הוא לחינם. איזי שרצקי/ברני ארדוב

הערב סיימו עירוני קרית שמונה ובני סכנין בתיקו 1:1 במשחק האימון הראשון של שתי הקבוצות. בדקה ה-26 סכנין עלתה ליתרון משער של שחקן הרכש הקרואטי מירקו אורמוש, שהפגין יכולת מצוינת. האורחים מקרית שמונה השוו בדקה ה-68 משער של אופיר מזרחי. ברק בדש נכנס כמחליף וקיבל כחצי שעת משחק. הרמוני איקנדה, שנבחן במדי סכנין, שיחק 25 דקות והפגין יכולת טובה. כ-300 צופים הגיעו למשחק.

מאמן סכנין מרקו בלבול אמר בסיום: "זה ניסוי כלים ועדיין חסרים לנו חמישה שחקנים כדי להשלים את הסגל. אני שמח מאוד שמוחמד כליבאת חתם וישחק אצלנו, זה היה חשוב מאוד לקבוצה".

מאמן קרית שמונה ברק בכר אמר על בדש: "לא בנינו את הקבוצה סביב ברק, כי לא חשבנו שהוא יישאר, אבל אין ספק שהוא תוספת כוח משמעותית מאוד לקבוצה". אחמד סבע הפצוע לא שיחק והוא ינוח עד מחנה האימון בהולנד.

אדריאן רוצ'ט דרקו טאסבסקי עירוני קרית שמונה מול מירקו אורמוש בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שער ויכולת טובה. אורמוש מול רוצ'ט וטאסבסקי/אדריאן הרבשטיין

בעלי הקבוצה איזי שרצקי דיבר לפני משחק האימון מול סכנין על הקבוצה שנבנתה בקרית שמונה: "יש כאן חצי קבוצה חדשה. מקווה שזה יתחבר מהר. זה עושה רושם טוב, אבל עוד מוקדם לקבוע. נאלצנו לעשות שינוי גדול, על הנייר זו קבוצה טובה מאוד.

שרצקי התייחס כמובן גם לסערה שיצרה ועדת זליכה ואמר: "השרה לא אמרה את המילה רקוב. רק זליכה אמר. מי הוא ומי שם אותו? הוא ראה משחק בחיים שלו? אני משוכנע שהשרה מצטערת שהוא עמד בראש הוועדה. הוא יכול לחנך אותי? כולנו סתם נלחמים כי כולם רוצים לסיים בצורה חיובית. הייתה ועדה של דודי כהן ומיישמים את מסקנותיה. אבי לוזון התחייב שאם לא תהיה מנהלת הוא לא יתחרה בבחירות הבאות. אני מודיע שבמאה אחוז תהיה מנהלת.

"אבי השתנה ונתן שנה וחצי של תענוג. לא יודעים להעריך את היורו שהיה פה, הוא עשה את בית הנבחרות. מה מגביל אותו לרוץ לעוד קדנציה? לוזון לא קשור לאף אגודת ספורט בשנתיים האחרונות. כל אחד שיביאו יהיה אוהד של קבוצה. מיישמים את כל ההמלצות של דודי כהן, הרעש הזה הוא לחינם לדעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully