וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: עלי חטיב חתם לעונה אחת

9.7.2013 / 15:00

קשר נתניה בעונה החולפת יהיה הרכש הישראלי הראשון של הקבוצה. נסרקו החל להתאמן, לאנדראו יגיע ברביעי, דנין מועמד

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
העדיף את עכו על סין/ברני ארדוב

אחרי שבועות ארוכים של המתנה, הפועל עכו סוף סוף החתימה שחקן ישראלי: הקשר עלי חטיב (24) חתם על חוזה לעונה אחת במועדון וימלא את המקום שהשאיר אחריו נבוישה מרינקוביץ', שעזב להפועל חיפה. חטיב, שהחזיק גם בהצעה מהליגה הסינית, העדיף את עכו והיום (שלישי) כאמור סגר במועדון מהגליל המערבי.

נסרקו נחת: "רוצה להחזיר את הקריירה למסלול"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה לפני יא יא פטי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
הרכש הישראלי הראשון של עכו. חטיב/ברני ארדוב

חטיב שיחק במחלקות הנוער של הפועל שפרעם והפועל חיפה, אבל משם עבר לשחק בליגה הפלסטינית. טל בנין היה האיש שהחזיר את הקשר לישראל כשהחתים אותו בהפועל חיפה ב-2012, וכעבור חודש הקשר היה מעורב באירועי המושבה. בקיץ שעבר חתם חטיב במכבי נתניה, אבל ירד עמה ליגה. לחטיב שכבש אשתקד שישה שערי ליגה ב-28 הופעות יש גם 11 הופעות במדי נבחרת פלסטין.

במקביל, מי שהחל היום להתאמן בעכו הוא הקשר סאביו נסרקו (24), שהגעתו לקבוצה פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט. נסרקו, קשר-חלוץ גרמני ממוצא אוגנדי, ינסה להרשים את ראשי המועדון לפני שיחתום על חוזה. איתו ממשיך להתאמן הקשר האורוגוואי בריאן מרטינס שמשאיר רושם טוב. מחר צפוי לנחות בארץ בארץ החלוץ הברזילאי לאנדראו (30).

בינתיים, בקבוצה חושבים על אפשרות להתחזק בעמדת המגן השמאלי, כשמועמדותו של אלירן דנין ששיחק לפני שנתיים בעכו ובעונה החולפת בהפועל תל אביב שוב עומדת על הפרק. נכון לעכשיו, חתום בקבוצה מהראן אבו ריא, והצטרפותו של דנין תוסיף לתחרות בעמדה הזו. בימים הקרובים צפויות פגישות בין הצדדים כדי להגיע לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully