וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאשה: "כולם אוהבים קהל שדוחף ברגעים הפחות טובים"

הרכש הטרי של הפועל ת"א התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על הכינוי המוזר, על הקעקוע בעברית ועל הציפיות מהעונה

צילום מסך

ארבעה ימים אחרי שחתם לשנתיים בהפועל תל אביב, התראיין הבוקר (שני) לוקאס סאשה לאתר הרשמי של המועדון. הקשר הברזילאי בן ה-23, שהפך לזר הרביעי של הקבוצה אחרי יורחן קולין, ברנקו איליץ' ובריאן חרסיסיץ', שיחק בעונה שעברה בצסק"א סופיה הבולגרית ולפני כן שיחק כמה בכמה קבוצות מהליגות הנמוכות בברזיל.

"חיפשתי באינטרנט ושאלתי חברים שלי שהיו בישראל איך שם", סיפר סאשה. "וכולם אמרו לי שזה יחסית כמו ברזיל, מזג אוויר חם, אנשים טובים וכמובן שבתור נוצרי מאמין אני שמח להגיע למקום שהוא חשוב כל כך מהבחינה הזאת". על הכינוי הלא שגרתי שלו אמר סאשה: "סאשה זה כאילו שושה הקטן, או הבן של שושה. מישהו התחיל עם הכינוי הזה ומאז זה נדבק".

לוקאס סאשה, קשר הנבחן במדי הפועל תל אביב. באדיבות דף הפייסבוק של הפועל תל אביב, צילום מסך
"עוקב אחרי הכדורגל האירופי כבר שנים ". סאשה/צילום מסך, באדיבות דף הפייסבוק של הפועל תל אביב

על הקעקוע הלא שגרתי שלו, בו נכתב 'משפחה' בעברית על רגלו, אמר סאשה: "זה התחיל מהרצון שלי לעשות קעקוע עם המילה משפחה. יש לי חבר יהודי ברזילאי שלימד אותי הרבה דברים על יהדות. התאהבתי בצורה של המילים העבריות והחלטתי לעשות קעקוע כזה. מבחינתי זה לא מוזר בכלל, יש כאלו שמקעקעים מילים בסינית, אני עשיתי בעברית, זה יפה מאוד בעיניי ואולי זה גם סימן מלמעלה שמקומי בישראל, מי יודע, נסתרות הן דרכי האל".

על היכרותו עם הפועל תל אביב אמר: "אני יודע שהפועל קבוצה גדולה שמשחקת תמיד באירופה. אני עוקב אחרי הכדורגל האירופי כבר שנים ולכן אני מכיר את הקבוצה הרבה זמן. ברגע שהמאמן יצר איתי קשר ודיברנו בטלפון התלהבתי מאוד מהאפשרות שאגיע לקבוצה. חיפשתי באינטרנט מידע על הקהל ועל בלומפילד, אני יודע שהאוהדים לא מפסיקים לעודד את הקבוצה ודוחפים אותה גם ברגעים הפחות טובים, וזה דבר שכל כדורגלן אוהב ומכבד, אני מתרגש לקראת המשחק הראשון בבלומפילד מול הבולגרים".

על מחנה האימונים של האדומים אמר סאשה: "האווירה רצינית מאוד ומקצוענית, האימונים טובים ומשחקי האימון מוכיחים שאנחנו לומדים את הדברים שרן בן שמעון רוצה שנעשה. אני מתחבר פה עם השחקנים בקלות, ונהנה להיות שותף של יגאל אנטבי בחדר, השחקן הכי ותיק בקבוצה, הוא מלמד אותי הכל על הפועל. אני יודע שהגעתי לקבוצה בה מצפים מכל שחקן להיות מחויב קודם כל לחולצה האדומה, קבוצה שחושבת תמיד על הישגים ורוצה ללכת הכי רחוק בכל המפעלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נסתרות הן דרכי האל". הקעקוע של סאשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully