וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מלמד על סף סיכום לשלוש שנים במכבי פתח תקוה

8.7.2013 / 10:02

מלך השערים של הפועל כפר סבא, שכבש 12 שערים בעונה החולפת, בדרך. סטרטון נחת, פגישה מכרעת עם מוחמד כליבאת

אחרי החתמת דיא סבע ושני שחקני טוברוק, שמוליק מלול ודור מלכה, מכבי פתח תקוה קרובה לצרף את מלך שערי הפועל כפר סבא בעונה החולפת, ואחד החלוצים הבולטים בליגה הלאומית, החלוץ גיא מלמד. השחקן, שנבחן בשבועיים האחרונים במכבי פתח תקוה, קרוב לסיכום לשלוש שנים במועדון לאחר הנהלת הקבוצה הגיעה להסכמה עקרונית עם נציגי החלוץ בן ה-20. מלמד כבש בעונה החולפת עשרה שערי ליגה ו-12 בכל המסגרות. "מדובר בשחקן צעיר שיכול להתפתח אצלנו, בקרוב נוכל להכריז על סיכום", אמרו הבוקר (שני) במועדון.

גיא מלמד שחקן הפועל כפר סבא לאחר הירידה לליגה א'. ברני ארדוב
"מדובר בשחקן צעיר שיכול להתפתח אצלנו". גיא מלמד/ברני ארדוב

אחרי שהגדילה את ההצעה לשחקן אתמול, מוחמד כליבאת עדיין לא סיכם את תנאיו בבני סכנין והיום תיערך הפגישה בינו לבין חבר ההנהלה של מכבי פתח תקוה לשעבר, משה זוארץ, כשהצדדים מקווים להגיע לסיכום. "כליבאת צריך להבין שכאן הוא יוכל להתפתח בצורה טובה יותר מאשר בקבוצות אחרות. הוא יקבל את התנאים הטובים ביותר", אמרו במועדון. למרות ההצעה החדשה של סכנין, פתח תקוה מציעה שכר גבוה יותר, כ-110 אלף דולר לעונה. הפגישה בין כליבאת לזוארץ הייתה אמורה להיערך אתמול, אבל נדחתה לאחר שבסכנין ניסו לשכנעו לחתום.

הקשר הרומני בוגדן סטרטון (29), שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נחת הלילה (בין ראשון לשני) בישראל ויצטרף לאימון הקבוצה שייערך אחר הצהריים. סטרטון יעבור בדיקות רפואיות וייטול חלק בשני אימונים לפני שיוחלט להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully