וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לירוי צעירי עשוי להחליף את פרננדס

8.7.2013 / 9:46

בבירה סימנו את קשר מכלן כאלטרנטיבה לארגנטינאי. עזריאל יצטרף לאימונים למרות שלא הסדיר את שחרורו ממכבי חיפה

נועם מושקוביץ

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים גדולים לסגור בקרוב עם כמה שיותר שחקנים על מנת להתחיל ולייצב את הסגל, שכרגע מונה בעיקר צעירים ושחקני נוער. היום (שני) יתחיל להתאמן עם הקבוצה קובי מויאל, ששוחח אתמול עם חיים רביבו והשתכנע להצטרף לאימונים עד אשר יתברר היכן ישחק בעונה הבאה. עם זאת, הפערים הכספיים עם מויאל גדולים מאוד וכרגע לא נראה שהוא ימשיך בקבוצה.

עמית בן שושן צפוי לקבל הצעה משופרת של כ-85 אלף דולר לעונה, אך עדיין מדובר בהצעה נמוכה משמעותית מזו לה ציפה השחקן. בן שושן עשוי גם הוא להצטרך לאימונים בקרוב בכדי לשמור על כושר. גם מתן בראשי וחיים מגרלשווילי צפויים לזכות להצעות משופרות על מנת לנסות ולקדם את המשא ומתן עימם.

קובי מויאל, חיים מגרלשווילי שחקני בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
לא צפוי להישאר. קובי מויאל/נועם מושקוביץ

דריו פרננדס עדיין לא סגר את תנאיו בקבוצה, ובבית"ר מקווים להכין לו טיוטת חוזה היום על מנת שיחתום. במידה והפרטים יהיו בהתאם למה שסוכם בין הצדדים ולשביעות רצונו של פרננדס, הוא יחתום ויחזור להתאמן כבר היום. במידה שלא, ייתכן כי ב-48 שעות הקרובות השחקן יסכם בקבוצה אחרת.

בבית"ר לוקחים בחשבון אפשרות כי פרננדס לא ימשיך, ואחת האופציות שנבדקות היא של לירוי צעירי. צעירי שייך למכלן, אך בבית"ר משוכנעים שלמרות דמי השחרור של 200 אלף יורו אותם הבלגים דורשים, למכלן לא יהיה עניין להשאיר את צעירי והיא עשויה לשחררו במידה ובית"ר תרצה אותו. אלי כהן או דוד אמסלם עשויים לצאת בסוף השבוע לחו"ל לצפות בבלם וקשר אחורי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי חיפה לירוי צעירי מול שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ברני ארדוב
הבלגים יוותרו על דמי השחרור? לירוי צעירי/ברני ארדוב

מי שיצטרף אף הוא לאימונים הוא חן עזריאל. החלוץ שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במכבי חיפה תמורת 900 אלף שקל ברוטו לעונה, עדיין לא הגיע עם הירוקים להסדר בנוגע לתנאי שחרורו, כשבית"ר לא צפויה לשלם לו יותר מ-600 אלף שקל. בעונה שעברה חיפה השלימה חלק מהסכום, אך השנה יעקב שחר לא מוכן להשתתף בהוצאה, ובשלב זה חיפה גם לא מוכנה להשאילו ללא תמורה.

בשלב זה בבית"ר יורדים מהחלוץ איציק כהן, בשל דרישות גבוהות של הפועל ירושלים לרכישת מחצית מכרטיסו. בבית"ר ימתינו לראות אם הפועל ירושלים תוריד את מחירו ותסכים למכור את השחקן במחיר נמוך יותר ורק לאחר מכן יחזרו עימם למשא ומתן. כהן עצמו לא רוצה להמשיך בהפועל ירושלים ובשיחה אתמול של טביב עם בעלי הפועל ירושלים עלתה האפשרות שמספר שחקנים יושאלו בתמורה לקבוצה מהלאומית, אך כאמור בשלב זה הפערים בין הצדדים גדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully