וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו זכתה בטורניר ווטרלו

7.7.2013 / 22:26

הישראלית הבכירה גברה 1:6, 3:6 בגמר על גבריאלה דברובסקי (243) מקנדה, ואמרה: "הצגתי טניס טוב בלי הרבה ירידות"

בזמן שאנדי מארי עשה היסטוריה ענקית בבריטניה, יוליה גלושקו, הטניסאית הבכירה של ישראל, עשתה צעד נוסף בדרך למאייה הראשונה בעולם אחרי שזכתה בטורניר ווטרלו (פרסים בסך 50 אלף דולר). הטניסאית הישראלית גברה בגמר על גבריאלה דברובסקי (243 בעולם) הקנדית שדורגה שישית בטורניר 1:6, 3:6.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
מודה לצוות ולמשפחה. יוליה גלושקו/ברני ארדוב

גלושקו, שדורגה שנייה בטורניר וניצבת במקום ה-129 בעולם עשתה דרך יפה מאוד בטורניר וחלפה על פני המדורגות 3 (בחצי הגמר) וחמש (ברבע הגמר). זהו התואר השמיני שלה בקריירה אחרי שהיא הניפה השנה את הגביע באיניסברוק בחודש מרץ האחרון. לפני שנה היא זכתה בטורניר בסדר גודל זהה לזה שהיא זכתה היום בווסטרלו כאשר היא חגגה בלקסינגטון.

"אני שמחה מאיך שהשבוע הזה הסתיים", אמרה גלושקו המאושרת לוואלה! ספורט. "ממאצ'אפוינטים דאון לזכייה בתחרות זה משהו שמסכם שבוע ארוך מאוד וקשה. הצגתי טניס טוב היום בלי הרבה ירידות וזה היה חשוב בעיקר בשביל הגוף שלי לסיים את המשחק בשתי מערכות. אני רוצה להגיד המון תודה ללירן, אסף, יורם והמשפחה שלי והמון תודה לאיגוד הטניס על התמיכה. בלעדיהם ההתקדמות שלי לא הייתה אפשרית".

מאמנה לירן קלינג אמר: "יוליה הגיעה לתחרות מוכנה מנטאלית וטקטית. היא שיחקה בעבר פעמיים כבר נגד דובורבסקי וניצחה אותה, כך שהיא עלתה למגרש עם ביטחון רב. היום היא הציגה את הטניס הטוב ביותר שלה השבוע לאחר שניצחה בחמישה משחקים בדרך לגמר".

אסף אינגבר, מנהלה האישי, המנהל את האקדמיה לטניס בתל אביב: "יוליה התאמנה אצלנו רק לפני שבוע לפני שיצאה לטורניר. היא נראתה מצוין. חדה, מרוכזת, בכושר טוב. אני שמח שהיא הצליחה להשיג את המטרה איתה יצאה לטורניר ווטרלו: להתקדם בדירוג העולמי לאזור ה-100 בעולם כדי להבטיח את כניסתה לאליפות ארצות הברית הפתוחה. אני משוכנע שהמומנטום החיובי יימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully