וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בין כליבאת לסכנין, מכבי פתח תקוה לא מוותרת

בסכנין סיכמו את רוב הפרטים מול הקשר שיושאל ממכבי חיפה. מתיחות בין הקבוצה מהמגזר ללוזונים על רקע המו"מ עם שחקנים

אחרי שהמשא ומתן בין הצדדים פוצץ בסוף השבוע, בני סכנין פנתה שוב למוחמד כליבאת והגדילה את ההצעה עבור השחקן במטרה. הצדדים נפגשו שוב בצהרי היום (ראשון) והתקדמו משמעותית. רוב הפרטים כבר סוכמו ונותרו סגירות אחרונות על מנת להשלים את העסקה. במכבי פתי תקוה לא מוותרים על כליבאת וצפויים לפנות אליו שוב. בסביבתו של השחקן הבהירו: "היום זה אמור להיסגר, לכאן או לכאן".

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין לפני איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
מתקרב לעוד עונה בסכנין. מוחמד כליבאת/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שישי, כליבאת סיכם עקרונית לשלוש עונות בחיפה לאחר פגישה עם בנו של הנשיא, אור שחר. השחקן אמור לחתום על חוזה רשמי בימים הקרובים ואז יושאל. ככל הידוע, ההצעה של מכבי פתח תקוה עומדת על 110 אלף דולר והיא גבוהה יותר ב-15 אלף דולר בהשוואה להצעה המשודרגת של סכנין. מתברר כי בין המתיחות בין שני המועדונים על רקע מעברו של דיא סבע למלאבס, רק התעצמה לנוכח המשא ומתן שמנהלת הקבוצה עם כליבאת. "שחקן שנמצא ללא חוזה יכול לנהל משא ומתן עם כל הליגה, אז מדוע בסכנין כועסים?", הגיב גורם במועדון על הטענות. כזכור, בסוף השבוע אישרו במועדון את הכוונה להחתים את השחקן כשאמרו: "כליבאת בימין וסבע בשמאל, יחד עם הקשר הרומני וקבהא, יהפכו את הקבוצה לכזאת שמשה סיני רצה לראות", אמרו במועדון.

הקשר הרומני בוגדן סטרטון (29) צפוי לנחות הערב בישראל, יערוך אימון אחד ובדיקות רפואיות. "סיני ראה את השחקן מספר פעמים, והוא בטוח לגביו. מדובר בשחקן שאמור לשדרג אותנו ולתפקד יחד עם מרואן קבהא בקישור האחורי", אמרו במועדון. החלוץ אוסקר גררו קיבל באכזבה את הידיעה לפיה במועדון החליטו לשחררו בשל בעיות באשרת הכניסה שלו לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully