וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: סאביו נסרקו, בעל עבר סוער, בדרך לקבוצה

חשיפה: רכש נוצץ בדרך למועדון. החלוץ הגרמני ממוצא אוגנדי, כישרון ענק ובעייתי ששיחק בווסטהאם ובפיורנטינה, יגיע לסגור

הפועל עכו קרובה לצרף את אחד השחקנים הכי נוצצים ששיחקו בשורותיה בשנים האחרונות: החלוץ סאביו נסרקו, שחקן גרמני ממוצא אוגנדי (23) ששיחק בתחילת הקריירה שלו בברשיה האיטלקית, בווסטהאם ואף בפיורנטינה. השחקן עצמו אמור להגיע השבוע לישראל כדי לסגור סופית את הצטרפותו למועדון.

שחקן ווסטהאם לשעבר, סאביו נסרקו. GettyImages
הפרמיירליג לעכו? נסרקו/GettyImages

נסרקו, שמשחק כשחקן כנף, אמור להיות הפתרון לעזיבה של תמיר כחלון, שכן הוא משחק לרוב באגף שמאל בקישור. נסרקו הגיע ב-2009 בקול תרועה רמה כמחליפו של קרייג בלאמי שעזב למנצ'סטר סיטי ואף קיבל את החולצה מספר 10, אבל הוא לא הירבה לשחק. משם הוא נדד לפיורנטינה ועבר תקופות השאלה לבולוניה, מינכן 1860, ואסלוי וב-2012 הגיע עד לאונטרהאכינג בגרמניה ו-ויקטוריה קלן.

לצד העבר הסוער שלו, נסרקו יש גם הופעות בינלאומיות בנבחרות הצעירות של גרמניה, כאשר ב-2008 הוא היה שותף לאליפות אירופה עד גיל 19. בנוסף, נסרקו התפרסם באוקטובר 2012 אחרי שנעצר על ידי המשטרה בתאילנד אחרי שביים חטיפה של עצמו. באופן כללי, נחשב נסרקו לשחקן בעייתי מאוד אחרי שסבל מלא מעט בעיות משמעת. בשנה האחרונה הוא כאמור הגיע עד הליגה הרביעית בגרמניה אל ויקטוריה קלן, וגם משם הוא שוחרר בסופו של דבר.

יושב ראש ויקטוריה קלן פרנץ ג'וזף וורנצה אמר עליו: "ברור שיש לו בעיות עצומות מבחינה רגשית וכלכלית ולכן המלצנו לו על הפסקה. הוא נסע לאמו לבקש עזרה מקצועית. אם הוא יקבל אותה, הדלת שלנו פתוחה בפניו. הוא לא יכול לשלם את החובות שלו וזה מפרק אותו. המקרה דלו הומינטרי ואנחנו יכולים רק לקוות שהוא יקבל עזרה מקצועית והכישרון שלו לא ייעלם. אני לא רוצה שהוא יוותר".

בתוך כך, הקשר הנבחן בריאן מרטינס שנחת בשבוע שעבר בארץ הצטרף לאימוני הקבוצה וצפוי לסגור את תנאיו בימים הקרובים לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. גם החלוץ הברזילאי לאנדרו קוסטה מירנדה מוראס (30), המכונה לאנדראו, מועמד לקבוצה. השחקן גדל באינטרנסיונל ועבר במספר רב של קבוצות בארצו וכמו כן שיחק בדרום קוריאה ויפן. קבוצתו האחרונה הייתה ריו ברנקו הברזליאית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפוי לסגור את תנאיו בקרוב. מרטינס עם ברשישת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully