וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה את באקו, הופעת בכורה לרן אבוקרט

6.7.2013 / 21:17

שערים של עזרא (27), משומר (79) וטואטחה (86) הוליכו את הירוקים ל-0:3 על האזרים. בנאדו: "אני מרוצה מההתקדמות"

לאחר שישה ימי אימון ופחות משבועיים לפני שהיא פותחת את העונה האירופית שלה, מכבי חיפה השיגה ניצחון בכורה במחנה האימון שהיא מקיימת בימים אלו באוסטריה, 0:3 על נפטצ'י באקו האזרית. שלושה ימים לאחר ההפסד 2:1 לקלוז' הרומנית, הירוקים הציגו יכולת משופרת ועלו ליתרון בדקה ה-27 בזכות שער של חן עזרא, שדחק מקרוב בעיטה חזקה של שמעון אבוחצירא.






משחקי האימון של הקבוצות הישראליות משודרים בספורט 1ו-2

מחנה אימונים אוסטריה היום הרביעי יולי 2013. מכבי חיפה
הופעת בכורה במדים הירוקים. רן אבוקרט/מכבי חיפה

אבוחצירא, שגרם לשער של חיפה, המשיך להיות האיש המסוכן של חיפה ובדקה ה-50 הוא בעט כדור חזק שפגע בקורת השער האזרי. בדקה ה-63 הגיע הרגע של רן אבוקרט, קשר הרכש מהפועל חיפה שנכנס במקום הקפטן יניב קטן וקיבל דקות בכורה במדים הירוקים. בדקה ה-79 התכבד אייל משומר בשער השני, כשבעט כדור חזק מתוך הרחבה אחרי חילופי מסירות עם גולסה. בדקה ה-86 הגיע הקינוח והפעם המגן השני היה זה שהתכבד בו. סלליך פרץ מהאגף והרים כדור לטואטחה, שמקרוב נגח פנימה: 0:3 מרשים בסיום לחיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיך ביכולת הטובה שלו. שמעון אבוחצירא/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק בנאדו פתח עם שראנוב בשער, כאשר אדין צוצאליץ' ודקל קינן שיחקו במרכז ההגנה כשאלעד גבאי ושמואל שיימן שיחקו כמגנים. איסמעיל ריאן קיבל הזדמנות בקישור, כאשר את החלק הקדמי איישו יניב קטן, רובן ראיוס, יניב קטן, חן עזרא ושמעון אבוחצירא. גוסטבו בוקולי, שלא שותף במשחק הקודם, חזר לסגל ופתח בהרכב.

אריק בנאדו, מאמן הירוקים אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק אימון טוב מאוד נגד קבוצה טובה. השחקנים שיחקו כפי שרציתי באגרסיביות, נחישות ועם המון מחשבה. שתי מחציות טובות, אני מרוצה מההתקדמות, מהשחקים ומהתוצאה".

כזכור, מכבי חיפה תפגוש בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית את המנצחת במפגש בין סלימה וונדררס וחזאר לנקראן (1:1 במשחק הראשון) והמשחקים באוסטריה מהווים הזדמנות עבור אריק בנאדו לבחון הרכבים ומערכים לקראת פתיחת הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully