וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי לוזון: "לבנת לוחצת, אבל הוא יתמודד שוב"

5.7.2013 / 14:20

נציגי קבוצות ליגת העל ייפגשו בנוגע לסחבת במו"מ מול הטוטו, שנובע בין היתר מדרישת השרה לשנות את הליך בחירת היו"ר

ראשי קבוצות ליגת העל בכדורגל יערכו בשבוע הבא פגישה בה ידונו בסחבת שנוצרה בנוגע למשא ומתן בין נציגי המנהלת למועצת ההימורים. כידוע, הצדדים מנהלים משא ומתן ארוך שנמשך מאז ההכרזה על הקמת המנהלת לפני מספר חודשים, אולם הם טרם הגיעו לסיכום.

אחת הסיבות לכך היא הדרישה של השרה לימור לבנת, שהתבטאה לאחרונה כי היו"ר הנוכחי אבי לוזון לא צריך להתמודד לקדנציה נוספת. 14 נציגי הקבוצות ידונו, אם כן, בשאלה מה נציגי המנהלת (יעקב שחר, משה דמאיו, ג'קי בן זקן וניר חפץ) אמורים לעשות כדי להגיע לסיכום עם מועצת ההימורים, בלי לעורר את שאלת עתידו של לוזון. עם או בלי הסכם, נראה כי ליגת העל תיפתח בכל מקרה עד סוף חודש אוגוסט.

השרה לימור לבנת עם אבי לוזון. ברני ארדוב
לא מתכוון להיענות לבקשתה. לוזון ולבנת/ברני ארדוב

"אבי לוזון מתכוון להתמודד לעוד קדנציה, בין אם זה מוצא חן בעיני לימור לבנת, ובין אם לא. ההמלצה שאמורה להתקבל במסגרת ועדת זליכה, שכנראה מעכבת את פרסום הדו"ח שלה מטעמים פוליטיים, היא שיו"ר לא יתמודד מעבר לשתי קדנציות, אבל זה אמור להיכנס לתוקפו לאחר שאבי יפרוש, וכרגע אין בכוונתו לעשות זאת", אמר מקורב ליו"ר ההתאחדות.

כזכור, בחודש פברואר נחשף בוואלה! ספורט כי לוזון החליט להתמודד לועד הפועל של אופ"א ואם ייבחר כאחד מחברי הועד יתמודד לקדנציה נוספת. "מיד לאחר שלוזון נבחר לקדנציה נוספת בועד הפועל, במועצת ההימורים עשו הכל כדי לטרפד את זה. הם לוחצים על כל גורם אפשרי בכדורגל שלא יתמוך בו", אמרו מקורביו.

איציק קורנפיין, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
בקרוב בהתאחדות? קורנפיין/נועם מושקוביץ

איציק קורנפיין לתפקיד ניהולי? בהתאחדות מכחישים

בנושא אחר: בעקבות מינויו של חיים רביבו לתפקיד נציג הבעלים בבית"ר ירושלים, בהתאחדות היה מי שהעלה רעיון למנות את איציק קורנפיין לתפקיד בכיר בהתאחדות לכדורגל. בהתאחדות מכחישים את הדברים, אך על פי גורמים בהתאחדות, אחת האפשרויות שעלתה היא למנותו לתפקיד הסמנכ"ל במקום רותם קמר. במועצת ההימורים היו שמחים לראות את קורנפיין בתפקיד רשמי גם בתוך המנהלת וייתכן שהצעה כזאת תעלה על הפרק בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully