וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד כליבאת סיכם לשלוש עונות

השחקן נפגש עם בנו של נשיא המועדון, מתרחק מסכנין ומנהל מו"מ עם מכבי פתח תקוה. אופציית קליימן תיבדק בינואר

מכבי חיפה TV

קשר מכבי חיפה מוחמד כליבאת הגיע לסיכום על הארכת חוזהו לשלוש עונות נוספות. הקשר נפגש היום (שישי) עם בנו של נשיא המועדון יעקב שחר, אור והשניים סיכמו כי השחקן יחתום לשלוש עונות ויושאל לקבוצה אחרת.

המו"מ עם בני סכנין לגבי השאלתו של כליבאת לא צולח והוא מתרחק מהקבוצה מהמגזר בה שיחק בעונה שעברה. כליבאת נפגש מספר פעמים עם ראשי סכנין ובין הצדדים קיימים פערים. גם הבוקר נערכה פגישה ולאחריה אמרו במועדון כי המו"מ תקוע. במקביל, מכבי פתח תקוה כבר פנתה לכליבאת ומנהלת מו"מ עם סוכנו שחר גרינברג במטרה להשאילו ממכבי חיפה לעונה אחת.

כפי שפורסם אתמול, הבלם איציק כהן על סף מעבר לבני סכנין והוא כבר מתאמן בשורותיה. בתחילת השבוע אמורה להיערך פגישה נוספת עם ראשי מכבי חיפה בניסיון לסגור סופית את ההעברה.

מוחמד כליבאת שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
בדרך למלאבס? כליבאת/ברני ארדוב

אחרי ההפסד לקלוז' שלשום, במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מחר מול אלופת אז'רבייג'אן, נפטצ'י באקו. המאמן אריק בנאדו טרם תרגל את ההרכב והוא עשוי לעשות זאת רק באימון הערב. שחקני חיפה הופתעו מההרכב שעלה לשחק מול קלוז', משום שחלק ממנו כלל לא תורגל באימון.

אייל גולסה, שלא פתח במשחק האחרון, נמצא בתמונת ההרכב לקראת המשחק. נציגי אייל גולסה קיבלו מסרים מברוז' לפיהם הם מחפשים מועמדים נוספים בתפקיד הזה. לא ברור האם ברוז' ירדה מהשחקן, או שמדובר במסר שנועד להבהיר מדוע ההצעה מתעכבת. כך או כך, בסביבתו של השחקן עדיין מאמינים שההצעה מברוז' או סטנדרד ליאז' תגיע. גוסטבו בוקולי הפצוע נבדק, הורשה להתאמן היום ונראה כי יהיה כשיר למשחק מחר. אם בוקולי אכן יוכל לשחק, הוא יפתח בהרכב. הקשר רן אבוקרט יערוך בכורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בוריס קליימן שוער נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
העובדה שהוא יהפוך לשחקן חופשי אמורה להוזיל את העסקה. בוריס קליימן/ברני ארדוב

בחיפה מצאו תחליף ראוי לאמבטיית הקרח בכפר גלים – השחקנים מנצלים את האגם הסמוך למתחם האימונים ונכנסים למים בטמפרטורה של 3 מעלות. אתמול זכו השחקנים לחצי יום חופש ולאחר האימון יצאו לעיר הסטודנטים, אינסברוק, שם נהנו ממזג אוויר נוח. הבלם דקל קינן: "לצד עבודה קשה, חשוב לנו לשמור על מצב רוח טוב, הומור ואווירה טובה. זה המתכון להצלחה".

לאחר פיצוץ עסקת העברתו של בוריס קליימן, מתברר כי במכבי חיפה עדיין לא הרימו ידיים בניסיון לצרף את השוער. לוואלה! ספורט נודע כי בחיפה מתכוונים לבדוק את אופציית קליימן גם לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר שייפתח בעוד כחמישה חודשים. בחיפה מעריכים כי העובדה שקליימן יהפוך לשחקן חופשי אמורה להוזיל את העסקה.

עדכון ראשון: 10:01

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully