וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים מאיימים שלא לקנות מנויים

4.7.2013 / 23:40

האוהדים זועמים על העמותה שמנסה לסכל את עסקת העברת הבעלות לקבוצת אורי אלון: "הם צריכים לעשות חשבון נפש"

לאחר שהאפוטרופוס הכללי הכריז אתמול (רביעי) כי קבוצת הרוכשים בראשותו של ד"ר אורי אלון, זכו במכרז על מניותיו של גומא אגאייר בקבוצת הפועל ירושלים, מאחורי הקלעים הרוחות סוערות, כשלא מעט גורמים בעמותה של ירושלים מנסים למצוא דרכים למנוע את העברת הבעלות. כזכור, לעמותה יש זכות סירוב ראשונה להשוות את הצעתם של קבוצת אלון, העומדת על 15 מיליון שקלים לשלוש שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההעברה לא תעבור בקלות. אלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחר תתקיים ישיבת ועד המנהל במטרה לנתח את האפשרויות העומדות בפניהם, לאחר שיקבלו דיווח על פגישה שהתקיימה בין אורי מנצור ואייל חומסקי. הפגישה נערכה במטרה לבדוק את האפשרויות לניהול משותף של קבוצת הפועל ירושלים, ובאותה פגישה אף נדונה האפשרות לגייס משקיעים נוספים.

אולם מסתבר שברקע, אוהדי ירושלים אינם שוקדים על השמרים. האוהדים, המחזיקים שני נציגים בעמותה, הוציאו היום הודעה בה איימו כי לא ייקנו מנויים "אם העמותה תסכל את רכישת קבוצת אלון", כהגדרתם. עוד כתבו בהודעה כי "אנחנו, שמאוכזבים מהתנהלות העמותה מזה זמן רב, חשים שעל העמותה לעשות חשבון נפש נוקב על התנהלותם בניהול הקבוצה ומול הקהל... במשך שנים אלו, העמותה רק הלכה והתרחקה מהאוהדים ורצונותיהם, במרדף חסר פשרות אחרי הצלחות מיידות על חשבון הדרך והזהות. העמותה מתיימרת לייצג את קהל האוהדים, אך בפועל עושה ככל העולה על רוחה ועל דעת אנשיה. זו עמותה לטובת הציבור שאיננה קשובה לו ואינה מוכנה להיפתח לציבור שלה...".

עוד כתבו האוהדים: "אנו מבהירים שנמשיך בפעילות לפתיחת העמותה לכלל אוהדי הפועל ירושלים כפי שרק ראוי שיהיה. אנחנו, שמאוכזבים מהתנהלות העמותה מזה זמן רב, חשים שעל העמותה לעשות חשבון נפש נוקב על התנהלותם בניהול הקבוצה ומול הקהל".

על קבוצתו של אלון הוסיפו האוהדים כי הם מברכים את קבוצת אורי אלון על רכישת הזכויות של גומא אגייאר. האוהדים מסרו שהם רואים בחיוב את העובדה שבראש קבוצת הרוכשים עומדים אוהדים: "אנחנו מעריכים את ההשקעה הכספית מכיסם האישי, אך בעיקר את נכונותם להיכנס לתהליך ארוך טווח של שיקום המועדון וזהותו. זהו תהליך ארוך שדורש סבלנות ואומץ".

בינתיים, ממשיכים במועדון לתכנן את העונה הבאה, כשעמדת המאמן עדיין לא אויישה. לשמותיהם של אריק שיבק ודני פרנקו שעלו כמועמדים, הצטרף לאחרונה גם שמו של ננו גינזבורג, שאימן את נימברוק הצ'כית.

אוהדי הפועל ירושלים מניפים שלט בו נכתב ברוך הבא אורי אלון. מגד גוזני
מעריכים את הנכונות של קבוצת אלון להיכנס לתהליך ארוך. אוהדי ירושלים/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • אורי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully