וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה הבהירה: בדש לא ישוחרר ללא תמורה

4.7.2013 / 12:11

במועדון לא יסכימו לשחרר את החלוץ חינם וידרשו כ-400 אלף שקל. גורם: "מי שרוצה יצטרך לשלם". שביעות רצון מהמחנה

עירוני קרית שמונה הבהירה לברק בדש שלא תשחרר אותו לקבוצה אחרת בהעברה חופשית. בימים האחרונים החלו כמה קבוצות לגשש לגבי החלוץ, אך מרבית הקבוצות מעוניינות לקבל את השחקן בהעברה חופשית שכן בכל מקרה משכורתו נחשבת לגבוהה במונחים ישראלים.

באותן קבוצות שמעוניינות בשירותיו של בדש, ביניהן בית"ר ירושלים, האמינו שקרית שמונה תוותר על דמי ההעברה עבור כרטיס השחקן כדי לחסוך את משכורתו, אך במועדון הצפוני הבהירו שקבוצה שתרצה לרכוש אותו תצטרך לשלם על כך. ההערכות הן שקרית שמונה תסכים להעביר את בדש תמורת כ-400 אלף שקל. "לא נשחרר את ברק מבלי לקבל תמורה", אמר גורם במועדון. "כרגע המצב הוא שאנחנו לא יודעים מה יקרה איתו, אבל ללא ספק מי שירצה אותו יצטרך לשלם".

שחקן עירוני קרית שמונה ברק בדש חוגג. אדריאן הרבשטיין
כרגע נשאר בקרית שמונה. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

השחקן עצמו ממשיך להתאמן עם קרית שמונה ולמקורביו הבהיר שמבחינתו אם לא יתקבלו הצעות מאירופה או קבוצות אחרות בארץ שיספקו אותו, הוא יבקש לממש את חוזהו ואף להאריך חוזה ולשדרג אותו. בקרית שמונה לא פוסלים את האפשרות הזאת על הסף למרות שהבעלים איזי שרצקי כבר הבהיר במסיבת העיתונאים של פתיחת העונה שהתקציב לעונה הנוכחית תוכנן לאור ההצהרה של בדש שהוא ישחק באירופה.

בינתיים בקרית שמונה סיימו היום את מחנה האימונים בקיסריה שנערך בחמשת הימים האחרונים. במועדון היו מרוצים מאוד מהרמה של האימונים ומהחיבור בין השחקנים כשכעת ייצאו השחקנים ליומיים של חופש וביום ראשון יערכו אימון בחוף הים כשביום שלישי ייערך משחק אימון מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully