וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה תביעת הבוררות של רונן קצב נגד אלי טביב

הסוכן תבע 6.6 מיליון שקל מהפועל ת"א בטענה שלא קיבל עמלות. תביעת הבוררות של האדומים נגד הבעלים תושפע?

תביעתו של סוכן השחקנים רונן קצב לפני כשנה וחצי נגד הפועל תל אביב ואלי טביב על סך 6.6 מיליון שקל נדחתה. קצב טען אז כי במהלך תקופה של שנתיים היה אחראי למספר עסקאות בקבוצה, אך זו לא שילמה את העמלות עליהם חתמו אנשיה. עוד טען קצב שהוא עצמו הכניס למועדון כשמונה מיליון יורו מעסקאות שונות, ביניהן ממכירתם של דגלאס דה סילבה לזלצבורג, ביברס נאתכו לקאזאן, ערן זהבי בפאלרמו, ואיתי שכטר וגילי ורמוט לקייזרסלאוטרן. אלא שהבורר שמונה לפסוק בתביעה הזו דחה את התביעה המדוברת במלואה.

משחקי ההכנה של הפועל תל אביב משודרים בספורט2

- אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
ניצח בתביעה. אלי טביב/קובי אליהו

"היה לי ברור שאני לוקח סיכון כשאני מוכר שחקנים ללא חוזה עמלות חתום, אבל לאור הסכסוך בין הבעלים לא היה סיכוי לקבל חוזה כזה", אמר רונן קצב. "לנגד עיני תמיד היה ותמיד יהיה טובת השחקן, וגם אם אצטרך להמשיך לקחת סיכונים אישיים, לא אמנע לעולם את קידומם לליגות הבכירות כמו גרמניה ואיטליה, כפי שעשיתי פה".

עוד הוסיף קצב: "מוזרה ואף תמוהה בעיני החלטת הבורר שהצהיר במהלך הבוררות בצורה שלא הותירה ספק שלא מעניינים אותו תקנונים וחוזים, אלא רק האמת, ולבסוף דחה את התביעה רק בשל ענייני חוזים שברור לשנינו שלא ניתן היה להשיג בגלל סכסוך הבעלים. ברור מעל לכל ספק שאת כל העסקאות אני ביצעתי".

לדחייה התביעה של קצב משמעות גם בעניין תביעת הבוררות שהגישה הפועל תל אביב נגד טביב. לפני כחודש וחצי. לטענת האדומים, נגד המועדון הצטברו תביעות וחובות בסכום של כ-30 מיליון שקל מתקופת הבעלות של טביב. בנספח לכתב התביעה, צירפה הפועל תל אביב את התביעות העומדות כנגדה שהמרכזית ביניהן הייתה אותה תביעה של קצב בסך 6.6 מיליון שקל. כזכור, האדומים דרשו שטביב יפקיד ערבות בנקאית בסך 19 מיליון שקל שתבטיח את החובות וכעת, כשמתברר שהחובות נמוכים בהרבה, ייתכן ותהיה לכך השפעה על תוצאות הבוררות בין האדומים לטביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully