וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקנים: "מבחינתי 'למות יפה' עם מחמאות לא בא בחשבון"

4.7.2013 / 8:30

מאמן מכבי חיפה שוחח עם השחקנים אחרי קלוז', רן אבוקרט ערך אימון בכורה. העברתו של איציק כהן לבני סכנין קרובה לסיכום

מכבי חיפה TV

צפו במכבי חיפה מתאמנת באוסטריה באדיבות מכבי חיפה TV

בלם מכבי חיפה איציק כהן קיבל היום (חמישי) אישור ממכבי חיפה להגיע לאימוני בני סכנין, זאת לאחר שמתברר כי הצדדים קרובים לסיכום על השאלתו לעונה הבאה. כזכור, לאחרונה ניהל כהן מגעים עם הירוקים לשחרורו מהקבוצה, אך זו דרשה שיקצץ בין 20 ל-40 אלף דולר מחוזהו על מנת לקבל את השחרור. כעת הצדדים קרובים להגיע להסדר וכהן יוכל להופיע לאימון סכנין כבר היום. בימים הקרובים עשוי גם שחקן נוסף, דלה ימפולסקי, לקבל אישור להתאמן בסכנין.

איציק כהן שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
המחלוקות קרובות לפיתרון. איציק כהן/ברני ארדוב

למרות ההפסד לקלוז' אמש, במועדון היו מרוצים משחקני הרכש, אך שחקנים בקבוצה הדגישו כי "אחרי משחק אחד, לא ניתן לקבוע איזה קבוצה נראה בעונה הבאה. למדנו את השיטה, נראינו טוב היום, אבל יש עוד הרבה מה לשפר ולתקן". רובן ראיוס ושמעון אבוחצירא השתלבו היטב. אלעד גבאי נכנס במחצית השנייה וייתכן שייפתח במשחק הבא מול באקו.

כמו כן, בחיפה היו מרוצים מהשילוב של שחקני הנוער - איאד חבשי, שון וייסמן, אסמעיל ריאן ושובל גוזלן ששותפו סמוך לסיום. כזכור, חיפה ירדה מנוצחת 2:1 על ידי הרומנים, כששמעון אבוחצירא חגג שער בכורה אצל הירוקים בדקה ה-33 אחרי בישול של רובן ראיוס. הרומנים הפכו אחרי שבדקה ה-51 פול באטין השווה בפנדל ושתי דקות לסיום קוסטה כבש את שער הניצחון.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"ראיתי את התחכום שלכם, את הביחד ואהבתי את זה". אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

לפני תחילת אימון הבוקר, אסף בנאדו את השחקנים ואמר להם: "אני מרוצה מאוד ממה שראיתי, ראיתי חוכמת משחק, הבנה. כל הדברים שאנחנו עושים ועובדים עליהם פה יישמתם במשחק במיוחד במחצית הראשונה. ראיתי את התחכום שלכם, את הביחד ואהבתי את זה. יחד עם זאת במחצית השנייה הייתה ירידה. אמנם היו הרבה חילופים, אבל מבחינתי היינו יכולים להמשיך באותה היכולת עד לשריקת הסיום ולא משנה מי היה בהרכב. בשורה התחתונה אני מרוצה ממה שראיתי אבל אתמול הפסדנו ומבחינתי 'למות יפה' עם מחמאות לא בא בחשבון. אני רוצה לנצח בכל משחק, גם במשחק אימון. אסור לנו לקבל גול בדקה האחרונה ואנו נעבוד על הדברים האלה על מנת שלא יקרו במשחקי הליגה ובאירופה".

הבוקר רן אבוקרט ערך את אימון הבכורה שלו ויקבל את הספרה 6 כמו אביו, כוכב וקפטן הקבוצה בעבר אברהם אבוקרט. הקשר התקבל באהבה על ידי שחקני הקבוצה וכבר בשבת יהיה בסגל במשחק האימון בשבת הקרובה נגד באקו ויעמוד לרשות המאמן. גם גוסטבו בוקולי, שזכה למנוחה, צפוי להיות בסגל למשחק.

בנאדו ממשיך לנסות ולהאיץ את הקצב בנוגע לשחקנים זרים. ג'רמי בוקילה לא ירד מהפרק כל עוד לא חתם בקבוצה אחרת. בעקבות ההטבה במצבו של דינו אנדלובו, סביר להניח שאנדריי פיליאבסקי ישוחרר אם יגיע חלוץ זר אבל בחיפה הדגישו שלא התקבלה החלטה סופית בנושא. רן אבוקרט יצטרף היום לאימוני הקבוצה. במועדון ירדו בינתיים מצירופו של השוער בוריס קליימן, ובמצב הנוכחי אמיר אדרי ישמש כשוער השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully