וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ג'וני ולוק

ווקאוף הומראן לג'וני גומז קבע 1:2 לבוסטון על הפאדרס, ג'ף לוק סידר לפיטסבורג 5:6 על הפיליז ושתי הקבוצות עם 52 ניצ'

האולסטאר ממש מעבר לפינה וכיאה לשלב זה של העונה, הטבלאות מתחילות לקבל איזושהי צורה ובשתי החטיבות יש לנו מוליכות ברורות, שצברו הלילה את הניצחון ה-52 שלהן העונה, כל אחת בדרך הדרמטית שלה.

ב-AL מדובר בבוסטון, שהשיגה ווקאוף שמיני העונה (הכי הרבה בליגה לצד סן פרנסיסקו), אחרי שג'וני גומז שלח כדור אל המפלצת הירוקה בפנווי פארק וקבע 1:2 על סן דייגו. פיטסבורג היא זו ששולטת ב-NL ולה יש גם את המאזן הטוב בליגה בזכות עוד ניצחון, 5:6 על פילדלפיה בדרבי של פנסילבניה. ג'ף לוק המשיך בעונה הקסומה שלו ועלה ל-1:8 אישי, פדרו אלברז סיפק שוב את העוצמה עם הומראן ושלוש ריצות שהכניס. הומראן 22 לדומוניק בראון לא הספיק לפיליז, שכמעט עשו קאמבק, אך נעצרו על ידי ג'ייסון גרילי המצוין.

ג'וני גומז בוסטון רד סוקס. Jim Rogash, GettyImages
ווקאוף שמיני לבוסטון העונה. גומז/GettyImages, Jim Rogash

* מקס שרצר וזה כבר לא חדש, חווה את העונה הכי טובה שהייתה למגיש בזמן האחרון. הלילה הוא הפך לראשון מאז רוג'ר קלמנס ב-1986 שפותח עם 0:13, אחרי שישה ושליש ושמונה הכשות ב-2:6 של דטרויט על טורונטו.

* עוד אחד שלא עוצר הוא כריס דייויס, שההומראן ה-32, הכי הרבה לשחקן לפני האולסטאר מאז קן גריפי ג'וניור ב-1998, סידר לבולטימור 2:4 על הוויט סוקס.

* הומראן של קייל סיגר באינינג העשירי סידר לסיאטל ניצחון נאה בטקסס, 2:4. שבעה ושבעה לקינג פליקס הרננדז, שישה ועשרה לדרק הולנד, שניהם סיימו ללא הכרעה.

* סי סי סבאת'יה הגיע לציון דרך יפה עם 200 ניצחונות בקריירה. הוא עשה זאת עם שבעה ותשעה כוחניים ב-2:3 של היאנקיז על מינסוטה.

* צמד של כריס קרטר עזר ליוסטון לנצח 1:4 את טמפה ביי.

* הרצף של האיינג'לס נעצר על שבעה ניצחונות עם תבוסה ביתית 12:2 מול סנט לואיס. אלברט פוחולס שוב היה חלש מול האקסית וסיים עם אפס מארבע.

* במשחק שנמרח ונמרח בגלל גשם, קנזס סיטי ניצחה לבסוף 5:6 את קליבלנד. אלכס גורדון מהרויאלס נפצע בראשו ופונה עם חשש לזעזוע מוח.

* הקאבס נעזרו במשחק טוב של מאט גארזה, שסיים עם שמונה וחמישה ועזר להם לנצח 1:3 באוקלנד.

ג'ף לוק פיטסבורג פייראטס. Justin K. Aller, GettyImages
פיטסבורג לא עוצרת לשנייה. ג'ף לוק/GettyImages, Justin K. Aller

* הנלי רמירז ממשיך בקאמבק המצוין וארבע חבטות שלו הובילו את הדודג'רס ל-8:10 בקולורדו. החדשות הרעות: יאסייל פויג נתקע בקיר במהלך מרדף אחרי כדור ונטש בגלל פציעה. הומראן 23 לקרלוס גונזאלס, שהפסיד.

* יממה אחרי הנו היטר של הומר ביילי, סינסינטי שוב חגגה על חשבון סן פרנסיסקו, הפעם בזכות ווקאוף סינגל של שין סו צ'ו, שקבע 2:3 ב-11 אינינגים.

* ריקי נולסקו, שככל הנראה יעבור בטרייד ממיאמי בקרוב, ממשיך לתת את כל כולו ושבעה ושבעה שלו קבעו 3:6 על אטלנטה.

* מאט הארווי שוב לא ניצח, בפעם התשיעית ברציפות במשחק ביתי בסיטי פילד. הפעם הוא גם היה חלש ואריזונה ניצלה זאת והשיגה 3:5.

* קייל לוהש הגיע חד לבירה ועם שמונה ושבעה סידר למילווקי 1:4 על וושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully