וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא מוותרת על בן והבה

3.7.2013 / 21:15

מתיחות בין בני יהודה לקבוצה מבירת הנגב, לאחר שהבלם כבר סיכם אצל הזהובים, אך בבאר שבע הגישו הצעה מחודשת

הפועל באר שבע עדיין לא מוותרת על בן והבה. בשעות האחרונות מופעלים לחצים על הבלם לחתום על חוזה בקבוצה למרות שהתאמן אתמול וסיכם את תנאיו בבני יהודה. בבאר שבע כעסו על הסיכום של השחקן בבני יהודה ובין המועדונים נרשמה היום (רביעי) מתיחות מסוימת על הרקע הזה. מקורב לעסקה סיפר היום כי ההצעה של באר שבע למועדון האם- טוברוק- גבוהה יותר. בטוברוק נמצאים ביחסים טובים עם המועדון מהדרום ובהתאם לכך והבה התבקש להחליט הערב בעצמו היכן ישחק.

שחקן הנבחרת הצעירה בן והבה. קובי אליהו
יכריע על עתידו. והבה/קובי אליהו

החלוץ רועי זכרי הגיע אתמול לאימון הקבוצה והרשים את אלישע לוי, אך היום, עם או בלי קשר למשא ומתן עם טוברוק שהשחקן שייך לה, עלתה האפשרות לשחררו. בבאר שבע שקלו להחתימו למספר שנים, כשטוברוק תקבל אופציה למכירה עתידית אבל בשלב זה המשא ומתן תקוע. אם רפי דהן יגיע, זה יהיה בהסכם השאלת משנה ממכבי תל אביב, משום שגם הוא שייך לטוברוק ומושאל לצהובים מדי עונה. בינתיים, אבי נימני מנסה לתווך בין המועדונים כדי לסגור את העסקה ועד סוף השבוע אמורה להתקבל תשובה סופית לגביו.

אלישע לוי בודק גם את אופציית הקשר הזר ובמקרה כזה ייתכן שיגיע שחקן התקפה נוסף למועדון, או שיוחתם בלם זר נוסף, ללא קשר לעתידו של בויאן מרקוביץ' שבינתיים מסרב לעזוב. אחד השמות שהוצעו ללוי הוא חלוץ מורדוביה סרנסק, דליבור וולאש (26, 1.88 מ'), שהיה מועמד לאחרונה למכבי חיפה. במועדון ניסו שוב לגשש גם בגזרת אלמוג כהן, אבל שם מעריכים כי עלות העסקה נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל לעונה, מה שחורג מהתקציב.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
עדיין מחפש קשר זר. לוי/ברני ארדוב

במועדון התייחסו אתמול למועמדותו של שלומי ארבייטמן, לאחר שמאור בוזגלו נשמע כמי שמציע לאלונה ברקת להחתימו. "הוא שחקן מצוין, אבל כרגע זה פחות רלוונטי", אמרו במועדון. במועדון מרוצים מההשתלבות של הבלם טומיסלב פאיוביץ', שמפגין מהירות וכוח באימונים. "משחק ההגנה בעונה שעברה לימד אותנו שאנחנו מחויבים להחתים שחקנים מהירים יותר, וזה מה שעשינו", אמרו במועדון, שם מחפשים בלם מהיר נוסף שיוכל להקל גם את עבודת המגנים.

שלומי ארבייטמן שחקן קבוצת גנט בכדורגל. קובי אליהו
לא ממש רלוונטי לבאר שבע כרגע. ארבייטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully