וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הרמוני איקנדה עשוי להצטרף

3.7.2013 / 16:37

בכרמל יפתחו במשא ומתו רשמי עם השחקן אם פרננדס או אוגונג'בה לא יגיעו. שלומי אזולאי סיכם בהפועל ראשון לציון

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

בהפועל חיפה יפתחו במשא ומתן רשמי עם הרמוני איקנדה אם דריו פרננדס או אטאנדה גאניו אוגונג'בה לא יחתמו בקבוצה. איקנדה, שנבחן בעונה שעברה בחיפה, אך בסופו של דבר חתם בהפועל אשקלון מהליגה הלאומית, החל להתאמן עם הקבוצה והוא מרשים מאוד באימונים, אולם בשלב זה לא ברור אם בקבוצה יצרפו אותו. המטרה העיקרית של חיפה היא להחתים את קשרה של בית"ר ירושלים פרננדס, שצפוי להיפגש היום (רביעי) עם אלי טביב ולאחר הפגישה ולאור אירועי אימון הפתיחה שלו בבית"ר, מקווים בחיפה שהשחקן יסכים לחתום אצלם.

אוגנג'ובה ינחת היום בארץ ויצטרף לאימוני הקבוצה. בצוות המקצועי מתכוונים לצרפו אם ירשים, אלא שיואב כץ כבר הבהיר שמבחינתו אם גל אראל יישאר בקבוצה, אין צורך להחתים בלם זר נוסף: "אם גל יישאר ואני מאמין שלמרות כל הדיבורים על בית"ר הוא יישאר בסוף אצלנו, כנראה שלא נצטרך עוד בלם זר בקבוצה", הודיע כץ.

אראל מבוקש בבית"ר ירושלים וצפוי להיפגש עם טביב, אלא שבחיפה מאמינים שהוא יסכים להישאר אצלם והוא צפוי להיאבק על עמדת הבלם עם אושרי רואש וטאדאס קיאנסקאס במידת הצורך ולשחק בקישור בקונסטלציה אחרת.

שחקן בית"ר ירושלים הרמוני איקנדה. מגד גוזני
בינתיים הוא מרשים, אך לא ברור אם יצורף. איקנדה/מגד גוזני

מי שצפוי לעזוב את הקבוצה בכל מקרה הוא שלומי אזולאי. הקשר הצעיר שהגיע למועדון בעונה שעברה הבין שהוא לא צפוי לקבל דקות משחק רבות וסיכם את תנאיו בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, אלא שחיפה, לה יש אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, לא משחררת את השחקן בשלב זה וביקשה ממנו להגיע לאימונים עד ה-11 בחודש, מועד פקיעת האופציה. רק אז תחליט חיפה אם הם מחתימה את אזולאי לעונה נוספת או שהיא לא מממשת את האופציה, מה שיאפשר לשחקן לחתום רשמית בראשון לציון.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully