וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: טביב הציע חוזה לגל אראל, אימון בכורה לרביבו

3.7.2013 / 12:00

הקשר ייפגש עם הבעלים של בית"ר ירושלים, הפועל חיפה לא תוותר. טביב ינסה לסגור עם פרננדס וקפילוטו, רביבו בבית וגן

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלי טביב הגיש היום (רביעי) לקשר הפועל חיפה גל אראל הצעה רשמית לחוזה לשנתיים, כאשר היום או מחר השניים אמורים להיפגש על מנת לסגור סופית את כל הפרטים. בסביבת הקשר מרוצים מההצעה שהגיש טביב ואומרים שהיא גבוהה מהסכומים שדוברו עד היום. גם טביב מצדו הראה נכונות גדולה לצרף את הקשר שמאוד מוערך על ידו.

אראל סיים את חוזהו בהפועל חיפה וגם במקרה שלו, הבעלים יואב כץ מתכוון לדרוש מיליון שקל דמי השבחה. יחד עם זאת, בבית"ר מעריכים שכץ יסכים לסגור את העסקה גם תמורת 700-800 אלף שקל. במקביל, כץ והמאמן שלומי דורה צפויים לערוך עם אראל שיחה אחרונה בניסיון לשכנע אותו להישאר בקבוצה. אגב, בחיפה מקווים מאוד שאם אראל יעשה בסופו של דבר את הדרך לבית"ר, דריו פרננדס יעשה את הדרך ההפוכה.

גל אראל שחקן הפועל חיפה (ימין) עם יוסי דורה, יובל אבידור. קובי אליהו
מוערך על ידי טביב. אראל/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה לאחר הסולחה שערך אריאל הרוש עם אוהדי הקבוצה אתמו בלילה. במועדון חששו כי אירועי שלשום והביקורות הקשות על האוהדים ישליכו על כל התקופה הקרובה ויפגעו בהכנות הקבוצה אך הסיכום בין הרוש לאוהדים, כמו גם הסיכום של דוד רביבו כרכש ראשון במועדון נתנו מעט שקט לבית"ר.

בסביבתו של טביב אמרו אתמול: "זה היה נראה רע מאוד שלשום, טביב קיבל ביקורות מכל מקום והרבה טלפונים של אנשים שאמרו לו שהוא חייב לעשות שם סדר ומהר. טוב מאוד שהקהל לקח יוזמה ושמו את הדברים מאחור, אנחנו מתעסקים בכדורגל ולא במלחמה, יש מספיק קשיים לייצב את המועדון הזה גם בלי הבעיות האלה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
הרכש הראשון של אלי כהן. דוד רביבו/מגד גוזני

בנוגע לדוד רביבו, שעל הצטרפותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הקשר צפוי לערוך היום שיחה עם המאמן אלי כהן ועוזרו דוד אמסלם ולאחר מכן להצטרף לאימון הקבוצה. רביבו אמר אתמול: "אני לא בא לדרוש מקום בהרכב או להוביל, אין לי עוד הרבה שנים בקריירה ואני רוצה לחוות את החוויה הזאת של להיות חלק ממועדון כמו בית"ר ירושלים".

מעבר לרביבו, הבעלים אלי טביב צפוי להיפגש היום עם דריו פרננדס במטרה לסכם עימו על חוזה לעונה הקרובה. טביב ינסה לסגור גם את הצטרפותם של ניסו קפילוטו וסטיבן כהן. בנוגע לעמדת הבלם, עדיין לא ברור כמה תמתין בית"ר ליא יא פטי. במועדון חוששים כי דינו שקבורץ יסגור בקבוצה אחרת ולכן לא מתכוונים להמתין יותר מדי לבלם אשדוד.

עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממתין להצעה חדשה. עמית בן שושן, מימין/ברני ארדוב

עמית בן שושן ממתין להצעה משופרת מבית"ר ובשלב זה בודק אופציות נוספות. גם חיים מגרלשווילי נמצא באותה סיטואציה ובשלב זה לא מקבל את ההצעה שהוגשה לו. מתן בראשי צפוי לקבל הצעה משופרת בימים הקרובים וההערכה היא כי התקרבות נוספת בין הצדדים תביא לסיכום עם הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully