וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד פתחה עונה, האוהדים מחו נגד בן זקן

1.7.2013 / 19:32

ניר קלינגר ערך את אימון הבכורה בקבוצתו החדשה באווירה עכורה: "יש לי סגל טוב, אני מרוצה". עמאשה ובדש מועמדים

מ.ס אשדוד פתחה היום (שני) את עונת 2013/14 עם אימון פתיחה חגיגי, אליו הגיעו רק כמה עשרות אוהדים. באשדוד לא הביעו פליאה מכמות האוהדים אך מאמינים שהקבוצה שנבנתה בניצוחו של המאמן החדש ניר קלינגר עוד תפתיע רבים ותהיה בחלק העליון של הטבלה. חלק מהאוהדים שכבר הגיעו, מחו נגד הבעלים של הקבוצה ג'קי בן זקן.

ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. יותם רונן
עונה חדשה, קבוצה חדשה. ניר קלינגר/יותם רונן

אשדוד התחזקה משמעותית כשהחתימה שחקנים דוגמת ירו בלו, דויד סולארי, אלכסנדר דוידוב וגיא צרפתי אך קלינגר מעוניין לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה ורוצה להחתים חלוץ זר שיגיע על חשבונו של ג'ון אושינאווה, שצפוי לעזוב לאור הרצון שלו להשתדרג ולעבור לקבוצה גדולה יותר בארץ או לקבוצה בחו"ל.

גם אופציית חלוץ ישראלי על הפרק כשהשמות של ברק בדש וויאם עמאשה עלו כאפשרות לחזק את הקבוצה. עמאשה כידוע משוחרר מחיפה בעוד בדש שהחליט להתאמן עם קרית שמונה בה הוא מחזיק בחוזה, לא צפוי להישאר בקבוצה הצפונית אך ספק אם יסכים להגיע לאשדוד.

דויד סולארי שחקן מ.ס אשדוד. יותם רונן
רכש מעניין מאוד. דויד סולארי/יותם רונן

"שקט לי כאן אחרי השנתיים האחרונות. אני מרגיש טוב, האווירה שקטה ומתחילים בלי הצהרות", כך אמר ניר קלינגר באימון, "למרות שאנחנו כבר חודש ביחד עם רוב השחקנים, יש לי סגל טוב ואני מרוצה". קלינגר התייחס לכך שבניגוד לאימוני פתיחה בקבוצות אחרות, לאימון הפתיחה של קבוצתו כמעט ולא הגיעו אוהדים: "זה לא הדבר שעליו תקום ותיפול הקבוצה, הם צריכים להגיע למשחקים. כל הקבוצות התחמשו, התחזקו ובנו סגלים מאוד מעניינים ואנחנו לא היינו יכולים להישאר מאחור. מצפה לנו עבודה קשה. לא נתקלתי במועדון עם כמות שחקני נוער כמו פה שיכולים להשתלב".

"יכול להיות שיגיע עוד שחקן התקפה", התייחס קלינגר לחיזוק , "בחלומות שלי אני רוצה שניר ביטון יישאר, אבל אם הוא ירצה ללכת אני לא אמנע ממנו".

ירו בלו עם אלכסנדר דוידוב שחקני מ.ס אשדוד. יותם רונן
אווירה טובה באימון, ירו בלו משמאל/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully