וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה ערכה אימון בכורה: "רוצים לעשות דברים יפים"

העולה החדשה פתחה עונה, תמיר כהן נכח באימון אך עדיין לא סגר את תנאיו. קורצקי: "מקווים שזו לא תהיה חוויה חד פעמית"

עם לא מעט פרפרים בבטן, המון התרגשות ואפילו עם 20 אוהדים פתחה היום (שני) העולה החדשה הפועל רעננה את אימוניה. המטרה המוצהרת של המועדון היא כמובן להישאר בליגה ולשם כך היא התחזקה הקבוצה במספר שחקנים. בין הפנים המוכרת באימון היה אפשר לראות את תמיר כהן שהחל להתאמן, אך עדיין לא סגר את תנאיו. מלבדו נכחו גם גיל ניר, יניב לביא ואסי בלדוט שילבשו את מדי הקבוצה בעונה הבאה.

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, אחרי עליית הליגה של הקבוצה. ברני ארדוב
פותח עונה חדשה בליגת העל. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

אנחנו מתרגשים ומצפים למשהו חדש", אמר לפני שחנך את הדשא בלדוט. "עכשיו מה שצריך זה לעבוד קשה. אנחנו פה ויש שחקנים שצריכים לתת הכל בכדי להשאיר את הקבוצה בליגה הראשונה. תמיד שקבוצה עולה ליגה המטרה שלה היא להישאר בליגה". בלדוט הוסיף: "אני חושב שיש בחדר ההלבשה הרבה שחקנים מוכשרים וצעירים וצריך היה להביא לפה כמה שחקנים עם ניסיון ואני מאמין שיגיעו עוד".

גם המאמן מנחם קורצקי נשמע נרגש מהמעמד: "עבדנו קשה בעונה שעברה ובקיץ כדי שלא תהיה עונה חד פעמית ואני מקווה שזה יצליח לנו. בא גם קצת קהל שזה יפה. בסך הכל הבאנו שחקנים שיוסיפו לנו ניסיון אבל חסרים לנו עוד שני שחקנים.

תמיר כהן שחקן מכבי חיפה מול רועי גורדנה. ברני ארדוב
עדיין לא חתם על חוזהו. תמיר כהן/ברני ארדוב

קורצקי גם התייחס לשאלת תמיר כהן: "הוא התחיל להתאמן ואני מקווה שיהיה בסדר. הוא רוצה לשחק פה. קודם כל חשוב לי שתהיה קבוצה טובה, ואני מקווה בצד המקצועי שרצה, שתוקפת ואני מאמין שיהיו תוצאות". מקווה שנעשה דברים יפים העונה. למדתי שבכדורגל לא יודעים מה יהיה מחר, ואני רוצה להתחיל את העונה הזו ברגל ימין ואחר כך לחשוב על ההמשך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully