וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: גיא דיין יחרים את אימון הבכורה

1.7.2013 / 18:40

הקשר שטרם סגר חוזה לא יגיע לאימון הראשון ביום שלישי עד שענייניו יוסדרו. הערב נערך אימון בהשתתפות שחקנים נבחנים

הפועל עכו החלה היום (שני) לבחון שחקנים שכמה מהם עשויים להשתלב בסגל המורחב של הקבוצה, וביניהם רועי עטר ממכבי חיפה, בנו של ראובן עטר, כאשר מחר היא תקיים את האימון הראשון. אלא שנכון לעכשיו נראה כי הקשר גיא דיין לא יופיע לאימון עד שענייניו לא ייסגרו מול הקבוצה.

דיין עצמו עשה קפיצת מדרגה משמעותית בשלהי העונה שעברה לאחר הגעתו של יובל נעים, ולאחר שהקבוצה מימשה עליו את האופציה, ביקש הקשר לשדרג את חוזהו. במהלך השבועות האחרונים היו טרודים בעכו בהשארת סרג'ה קנז'ביץ' וברניסלב יובאנוביץ', וכעת הם אמורים להתפנות למשא ומתן עם דיין.

שחקן הפועל עכו, גיא דיין. ברני ארדוב
בדרך החוצה? גיא דיין/ברני ארדוב

בתוך כך, מי שממשיך להתקרב לקבוצה הוא הקשר עלי חטיב, בו מעוניינת הקבוצה כמחליפו של נבוישה מרינקוביץ', שעזב להפועל חיפה. בקבוצה מעריכים שבמהלך השבוע הקרוב הנושא ייסגר. כמו כן, בימים הקרובים צפויה עכו לקדם את המשא ומתן עם חלוץ פראלימני ואקס מכבי תל אביב, מיליאן מרדקוביץ'.

מוקדם יותר פרסמנו כי צמד חלוצים זרים שמשחקים בליגת המכללות האמריקאית, ג'וזף אובנסרי הניגרי וגונסאלו מרטינס האורוגוואי, יגיעו ביום חמישי להתרשמות בקבוצה, ואם יגלו יכולת טובה, אלון חרזי ויובל נעים יחתימו אותם. גם חלוץ פראלימני מיליאן מרדקוביץ' עדיין בתמונה.

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מועמד להצטרף. עלי חטיב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully