וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה לקובי מויאל

בן שמעון הודה ש"אנחנו מחפשים עוד קשר", מויאל עשוי להצטרף כשחקן חופשי. אברהם צ'קול ועומר פדידה חתמו ויצאו למחנה

ברני ארדוב

צפו בערב פתיחת העונה החגיגי של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב פנתה לקובי מויאל. קשר בית"ר ירושלים, שסיים את החוזה בקבוצה, לא צפוי להגיע לאימון הפתיחה היום (שני) של הקבוצה מירושלים, לאחר שלא קיבל את ההצעה הכספית של המועדון לחוזה חדש. כעת נודע כי האדומים, שמחפשים קשר נוסף, פנו למויאל, בידיעה שבית"ר תדרוש עליו דמי השבחה. מויאל, סמל בית"רי, הוא שחקן חופשי, ואם אכן יגיע למתחם חודורוב, זו ללא ספק צפויה להתברר כאחת ההעברות הטעונות של הקיץ.

במועדון הכחישו את הידיעה ואמרו: "לא הייתה כל פנייה למויאל".

* שחקני הפועל כפר סבא המגן אברהם צ'קול והקשר עומר פדידה חתמו בהפועל תל אביב והמריאו למחנה האימונים בפולין. פדידה (23) שיחק 33 משחקי ליגה בעונה שעברה, וכבש תשעה שערים בליגה הלאומית. צ'קול (21) שיחק 35 משחקים וכבש שער אחד.

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך למעבר דרמטי? מויאל/קובי אליהו

הפועל תל אביב המריאה הבוקר (שני) אל מחנה האימונים בפולין, שם ינסה המאמן רן בן שמעון לגבש את הסגל הכמעט חדש לגמרי, ולהפוך אותו לקבוצה שתיאבק על כל התארים העונה. אומנם הסגל עדיין לא מלא, אך בן שמעון נשמע אופטימי. "אנחנו כרגע מחזקים את עצמנו, פחות מתרכזים במה שקורה סביבנו", אמר המאמן, "אנחנו מבינים, קוראים ויודעים, אבל כרגע מתרכזים בלבנות הפועל תל אביב הכי טובה והכי חזקה שאנחנו יכולים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. דרור פיקלני
"כל מי שנמצא פה, נמצא כי בחרנו אותו". בן שמעון/דרור פיקלני

"אני טוען תמיד שמחנה אימונים הוא הכלי המרכזי שיש למאמן בהכנה בפגרה. יש לי את השחקנים וזה המקום להכניס דברים לתוך הוורידים שלהם. מבחינתי כל העניין של התוצאות והמשחקי אימון זה קצת כמו בית מרקחת. לא תמיד התוצאות במחנות אימונים מרמזות על ההמשך. לא שאני מתכוון להפסיד, אבל מבחינתי זה כלי מאוד מרכזי לגבש את הדברים שאני מאמין בהם בחיים ולהחדיר אותם לשחקנים שלי".

בן שמעון התייחס גם לשחקנים החדשים בקבוצה: "כל השחקנים בסגל מספקים אותי, אני מתחבר אליהם מיום ליום. יש פה שחקנים שבחרנו אחרי חשיבה ארוכה מאוד, אני רוצה להפוך אותם להכי טובים, להכי מתקדמים, עם החשיבה הכי נכונה, כל מי שנמצא פה, נמצא כי בחרנו אותו.

"כרגע אנחנו רוצים לצרף עוד קשר", הוסיף המאמן לגבי רכש עתידי. "זה הכל לשלב הזה, בסך הכל עשינו באמת בזמן קצר מלאכה מרובה, צריך עכשיו לחבר את החבר'ה האלה ביחד".

לסיום דיבר בן שמעון על התמודדות בליגה האירופית, מול ברואה הבולגרית: "אני חושב שזאת הגרלה קשה לשני הצדדים. אין ספק שכל הגרלה הייתה קשה וברגע שיצאה קבוצה מבולגריה, זה קצת יותר קשה. אבל כרגע, בזמן שאני אוסף חומרים על הקבוצה היריבה, אני מעדיף להתרכז באיך לחזק את הקבוצה שלנו. במידה שנגיע לרמה שאנחנו מצפים מעצמנו, אנחנו מקווים שיהיה בסדר".

שחקן הפועל תל אביב, סלים טועמה. יותם רונן
"יש לנו קבוצה טובה, קבוצה שתעשה הכול כדי להילחם על כל התארים". טועמה/יותם רונן

"אין ספק שהשנה שונה לגמרי, שחקנים שונים לגמרי, מאמן שונה. ונקווה שהשנה תהיה יותר טובה", הוסיף הקשר הותיק סלים טועמה. "אנחנו הולכים למחנה אימונים לעבוד, להתגבש ולהתכונן למשחק החשוב שיש לנו באירופה. יש לנו קבוצה טובה, קבוצה שתעשה הכול כדי להילחם על כל התארים. רוצים להמשיך להתקדם, לעבוד קשה, ורק דרך העבודה הקשה אנחנו בסופו של דבר נגיע לאן שאנחנו רוצים".

הקשר נשאל על השינויים המקצועיים שיש במועדון מאז הגעת צוות האימון החדש: "יש אווירה חדשה, אווירה שונה, רואים את זה גם מבחוץ. יש שמחה. גם שחקנים שהגיעו הם שחקנים שמוסיפים אווירה טובה. גם המאמן משדר לנו דברים, מה שהוא רוצה שזה יהיה על המגרש. אני מאוד מקווה שנישם את זה כמו שצריך. בשביל זה אנחנו נוסעים למחנה. לשפר את הכושר הגופני, את הגיבוש, ואת כל מה שצריך".

דני עמוס יצא עם הקבוצה למחנה, על אף שטרם חתם על חוזהו. בקבוצה טוענים כי נותרו רק פרטים אחרונים לפני החתימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully