וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימה קרויטר נפצע, יחמיץ את אליפות ישראל

30.6.2013 / 20:29

הקופץ יחמיץ גם את אליפות אירופה עד גיל 23 שתחל ב-10 ליולי, ולא יהיו לו הזדמנויות לקבוע קריטריון לאליפות העולם

הקופץ לגובה דימה קרויטר, שהיה אמור להיות אחד הכוכבים המרכזיים של אליפות ישראל באתלטיקה קלה שתתקיים השבוע (רביעי וחמישי), נפצע בשריר הירך האחורי ויחמיץ את אליפות ישראל שתתקיים השבוע. קרויטר היה אמור לנצל את האליפות להכנה אחרונה לקראת אליפות אירופה עד גיל 23 שתצא לדרך ב-10 ליולי בפינלנד, אלא שהפציעה תמנע ממנו להשתתף גם בתחרות הזאת.

המטרה של קרויטר הייתה לשחזר באחת התחרויות האלו את שיאו האישי העומד על 2.28 מטרים כדי להבטיח את מקומו באליפות העולם במוסקבה. קרויטר מצטרף כעת למסדר פצועים שכולל גם את חברתו לאימונים, דניאל פרנקל, שעברה ניתוח שני בברך ואמורה לחזור לפעילות רק אחרי הקיץ.

דימה קרויטר קופץ לגובה ישראלי. קובי אליהו
מאוכזב מאוד. קויטר/קובי אליהו

"כנראה שלא אוכל להתחרות עד למועד האחרון לקביעת הקריטריון", אמר היום (ראשון) קרויטר המאוכזב. בהיעדרו של קרויטר, מי שאמור להתמודד על התואר בתחרות הקפיצה לגובה באליפות ישראל הוא ניקי פאלי, שמפנטז על קאמבק מוצלח ועל תוצאה של 2.28 מטרים שתוביל אותו לאליפות העולם. תחרות הקפיצה לגובה באליפות ישראל תתקיים ביום רביעי.

מי שרשם ערב מוצלח הוא עמית כהן מהפועל חולון, שניצח במקצה הראשון של מוקדמות אליפות ישראל ב-200 מטר בתוצאה 21.38 (0.1-), ושיפר בכך את שיאו האישי ב-37 מאיות. בנוסף להיותה תוצאת השנה לרץ ישראלי במקצוע זה, כהן היה מהיר ב-2 מאיות מהקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 22 שתתקיים בעוד שבועיים בפינלנד.

דונלד סנפורד ממכבי תל אביב רץ נגד השעון במוקדמות 400 מטר, וקבע את תוצאת השנה שלו ותוצאת השנה לרץ ישראלי – 46.19 שניות. קולביץ, שרק שעה וחצי קודם שיפר את שיאו ב-200 מטר, עשה זאת גם במרחק הכפול כשסיים שני בתוצאה 49.45 שניות, שיפור של 26 מאיות לשיאו. מוקט פטנה מאתלטי אורן השרון קיווה לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 22 ביום האחרון בו ניתן לקבוע אותו. הוא עצר את השעונים על 1:50.16 דקות, שיפור של שיאו האישי ב-61 מאיות, אולם החמיץ את הקריטריון אותו כל כך קיווה להשיג.

ניקי פאלי קופץ לגובה ישראלי. ברני ארדוב
יכול לנצל זאת לקאמבק מוצלח. פאלי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully