וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו במגעים עם החלוץ ג'וזף אובנסרי

30.6.2013 / 18:10

הניגרי, שבעבר הוזכר כמועמד להגיע למכבי חיפה ומשחק בליגת הפיתוח בארצות הברית, עשוי להצטרף לקבוצה של חרזי ונעים

הפועל עכו ממשיכה לחפש מועמדים לחזק את הסגל כאשר אחד השמות הבולטים ברשימה של אלון חרזי ויובל נעים הוא החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי, שבעבר הוזכר כמועמד להגיע למכבי חיפה ומשחק כיום בליגת הפיתוח בארצות הברית. אובנסרי בן ה-23 משחק בקבוצת ג'רזי אקספרס ונחשב לאחד החלוצים הפוריים בליגת המכללות בארצות הברית.

לצד אובנסרי, בקבוצה ינסו לצרף גם את חלוץ פראלימני בעונה שעברה ואקס מכבי תל אביב, מיליאן מרדקוביץ'. כידוע, לעכו אין עדיין חלוצים בסגל לאחר שאוהד קדוסי ונמניה ארסנייביץ' עזבו בפגרה. במקביל, בקבוצה אמורים לשבת עם גיא דיין בימים הקרובים כדי לסגור את השארתו אחרי שהקשר דרש שדרוג לחוזה שלו.

אלון חרזי סקאוט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לנסות ולבנות את הסגל. אלון חרזי/אדריאן הרבשטיין

מחר (שני) תקיים הקבוצה אימון פתוח לשחקנים נבחנים, כאשר בין השמות היותר מוכרים נמצא חלוצה הצעיר של מכבי חיפה רועי עטר, בנו של ראובן עטר. ביום שלישי יתקיים אימון הפתיחה הרשמי שאמור להתקיים במגרשה של מטה אשר, אם כי עדיין ייתכן שמיקומו ישתנה. אלון חרזי שב היום מהונגריה כדי לבדוק אפשרות לקיים שם מחנה אימונים, וההחלטה בעניין תתקבל בקרוב.

בנושא אחר: בימים האחרונים פורסמו מחירי המנויים לעונה הקרובה כאשר ילד (עד גיל 13) ישלם 50 שקלים בלבד, נוער וחיילים ישלמו 150 שקלים, בוגרים - 300 שקלים מנוי כסף יעלה אלף שקלים ומנוי זהב 2,000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully