וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אני לא יכול להתמודד עם חיפה ותל אביב"

30.6.2013 / 17:11

איזי שרצקי פתח את העונה עם מסיבת עיתונאים בה דיבר על התקציב. ברק בכר: "הסוד בשנים האחרונות היה חדר ההלבשה"

שלומי גבאי

עירוני קרית שמונה פתחה היום (ראשון) את אימוניה במחנה שנערך במלון דן קיסריה. עוד לפני אימון הפתיחה, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים רשמית בהשתתפות הבעלים איזי שרצקי, המאמן ברק בכר והקפטן החדש שיר צדק. שרצקי סיפר כי תקציב הקבוצה יהיה הגבוה בתולדות המועדון - 24 מיליון שקל. באימון השתתפו עשרת שחקני הרכש: גיא חיימוב, עודד אלקיים, אחמד סבע, תמיר כחלון, וובה בראון, משה אבוטבול, חן דילמוני והזרים קאסיו פרננדס, דויד מנגה ומינדאוגאס פאנקה.

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. שלומי גבאי
המטרות נותרו גבוהות כשהיו. שריצקי עם בכר/שלומי גבאי

שרצקי דיבר על השחקנים הבכירים שעזבו את המועדון: "נתנו לבריאן הצעה לשנתיים, הייתה לו הצעה מהפועל תל אביב והעדיפות שלו הייתה למי שישלם יותר, אז אמרתי שאני מביא מישהו אחר במקומו. אבוחצירא וגבאי הם שני שחקנים שאנחנו אוהבים. הייתה לנו אפשרות להאריך את חוזה בסכומים שגדולים עלינו. אנחנו לא מכבי חיפה ומכבי תל אביב. הייתה לי אפשרות להשאיר אותם ובשנה הבאה לשחרר אותם בחינם. עשינו צעד נכון, קיבלנו עליהם את הכסף.

"בסוף השנה נתנו לסולארי הצעה דומה למה שהרוויח והיינו בטוחים שיקפוץ על המציאה. הוא סירב ושהוא כבר רצה היינו סגורים. הוא קיבל 40 אחוז פחות מההצעה שלנו באשדוד. אני מצפה מהשחקנים לא רק לבקש. הצעתי על עמאשה 600 אלף יורו הוא לא רצה לבוא. אני לא מחזיק אף שחקן בכוח ואצלנו הוא לא ישחק. איינבינדר אמר לי: 'קשה לי'. הוא בחור חיובי, קיבל הצעה טובה וקשה לנו להתמודד עם הקבוצות הגדולות. אין מה לעשות זה אחרת לשחק במכבי תל אביב ובקרית שמונה. אווירה אחרת וכספים אחרים".

הבעלים המשיך: "מכרנו שחקנים ב-5.9 מיליון שקל וקנינו ב-6.6 מיליון שקל. יש הרגשה טובה, תהיה מלחמה על הפלייאוף העליון ועל כל התארים וקבוצות התחזקו. הגדלתי את התקציב וזה לא קל לי. קשה לי להתמודד עם קבוצות שיש להן הכנסות וספונסרים ב-20 מיליון שקל. זה בעיה ולא קל. קפצנו מעל הפופיק כי נשאר כסף מאירופה. אני מקווה שבשנה הבאה נהיה שוב פעם באירופה. המטרה להיות כמה שיותר גבוה".

על הסיבה לעזיבות אמר: "כספית ומקצועית. בקרית שמונה יש אלף איש במשחק. לשחקן זה הבדל אדיר לשחק מול 20 אלף. אני לא מסוגל להתמודד כלכלית. אם היה לי את ההכנסות של הגדולות, אף שחקן לא היה הולך מפה. הכול זה פונקציה של שכר. יש גבול למה שאני מוכן להביא. אנחנו בצמרת הכדורגל הישראלי ואין לזה אח ורע בעולם מבחינת הגודל של העיר והקהל שבא. לא באנו לפה לביזנס אלא למטרות אחרות. אם נשמור על הצמרת, יהיה בסדר. אני לא יכול להתמודד עם מכבי תל אביב, לא עם מכבי חיפה ולא עם הפועל תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי, שלומי גבאי
אתגר חדש. ברק בכר/שלומי גבאי, שלומי גבאי

המנכ"ל יוסי אדרי הוסיף: "כל נושא האוהדים הוא תהליך ואנחנו רואים ניצנים. לגמר הגביע הגיעו כמעט 6,000 אוהדים. מבחינתנו זה היה מעל המצופה. איזי לא הגיע לקרית שמונה לכדורגל ולא זה מה שמחזיק אותו. אנחנו הקבוצה היחידה בליגת העל שאין לה סעיף הכנסה מכרטיסים ומנויים. אנחנו מנסים להגיע לכל האוהדים בקריה ובאזור. העבודה קשה, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. הדור שגדל היום יגיע לקרית שמונה. אם המחיר להביא שחקן פחות כדי שמחירי הכרטיסים יהיו זולים, זה מה שיהיה.

ברק בכר דיבר מקצועית לקראת העונה הבאה: "אני שמח להתחיל עונה עשירית שלי במועדון ושלישית בצוות המקצועי. שנה ראשונה שאני מתחיל כמאמן ראשי. אני שותף לבנייה של הקבוצה ובהחלט מתרגש להתחיל את העונה. זה אתגר גדול בשבילי. יש הרבה שחקנים חדשים ואני מאמין שתהיה לנו עונה טובה. עזבו הרבה שחקנים והגיעו שחקנים מספיק טובים. הדבר הכי חשוב יהיה ליצור דינמיקה קבוצתית טובה. הסוד בשנים האחרונות היה חדר ההלבשה והביחד. נשים דגש על המרקם החברתי וברגע שנצליח לחבר את כולם חברתית, זה ישליך למגרש.

"חשוב לי ששחקנים שרוצים להיות פה יהיו פה. עשינו תהליך של בנייה והגענו לסוג של שיא ומיצוי, אז שחקנים עזבו ומי שרצה להגיע לפה הגיע. היו שחקנים שהעדיפו להגיע לפה כי זו חממה לשחקנים וכאם אפשר להביא את היכולות בצורה טובה יותר", המשיך המאמן ודיבר גם על חזרה אפשרית של ברק בדש: "יש לו חוזה בקרית שמונה ואם הוא יגיע, הוא יתאמן. העניין לא כל כך ברור לגביו. הסגל סגור למעט שינוי אחד או שניים. יש לנו סגל מספיק טוב עם צעירים שאנחנו רוצים לתת להם במה. לא רצינו לפגוע בשחקנים כמו אופיר מזרחי ויואל צ'חנוביץ' שאני מאמין בהם ורוצה לתת להם לשחק כמה שיותר. בגלל זה לא הבאנו את שלומי אזולאי".

הקפטן שיר צדק סיכם: "אני שש שנים בבוגרים. הקבוצה התרעננה ואני אחד המנוסים. אני שמח שבחרו בי להוביל את הקבוצה וגם מבחינה מקצועית ניתן מענה. יש לנו סבלנות, הדרך קשה וארוכה ועכשיו הגיע הזמן לעבוד".

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
הקפטן החדש. שיר צדק/יותם רונן
דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
יפרע שטרות גם בקרית שמונה? דויד מנגה/שלומי גבאי
גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה, משמאל. שלומי גבאי
מתאקלם מחדש. גיא חיימוב/שלומי גבאי
אחמד סבע שחקן עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
רכש נוצץ. אחמד סבע/שלומי גבאי
אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה. שלומי גבאי
לא הולך לשום מקום. אדריאן רוצ'ט/שלומי גבאי
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה (משמאל). שלומי גבאי
הרבה עבודה יש להם. בכר עם השחקנים/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully