וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן בלייק יחמיץ את אליפות העולם באתלטיקה

30.6.2013 / 15:39

אלוף העולם הג'מייקני ב-100 מטרים יעבור בקרוב ניתוח שישבית אותו לכל העונה, ולא יוכל להגן על התואר בו זכה בדאגו

אלוף העולם בריצה ל-100 מטרים, יוהאן בלייק, לא יוכל להגן על התואר שלו באליפות העולם הקרובה, שתצא לדרך ב-10 לאוגוסט במוסקבה. בלייק לא התחרה בשבועות האחרונים בגלל פציעה, אבל לפי דיווחים שונים היה אמור לחזור ולהתאמן לקראת האליפות. בסופו של דבר מתברר שפציעתו של בלייק קשה יותר ושהוא יעבור בקרוב ניתוח שישבית אותו מכל עונת האתלטיקה הנוכחית.

גורם בכיר בהתאחדות האתלטיקה הג'מייקנית צוטט בעיתון ה"ג'מייקה אובזרבר" ואמר: "יוהאן בלייק מחוץ לסגל שלנו לאליפות העולם ואין ספק בכך. הוא יצטרך לעבור בקרוב ניתוח ואין שום סיכוי שהוא יוכל להשתתף באליפות. מדובר בניתוח כל כך רגיש וגם ה'חיה' (הכינוי של בלייק) לא יוכל להתאושש בזמן".

כבר לפני שבועיים רמז סוכנו של בלייק שהאתלט הבכיר שלו לא יהיה כשיר לאליפות העולם. הוא אמר אז שמאמנו של בלייק גלן מילס לא היה מרוצה מקצב ההחלמה שלו, ובסופו של דבר בלייק פרש גם מאליפות ג'מייקה. הוא החזיק בכרטיס חופשי לאליפות העולם כאלוף עולם, אבל גם זה לא היה מספיק טוב והפציעה הכריעה בסופו של דבר.

מבחינתם של הג'מייקנים, יוסאין בולט הוא בכל מקרה הפייבוריט העיקרי לנצח בריצות הספרינט באליפות העולם. מצד שני, הם מאוד מוטרדים מהפגיעה ברביעיית השליחים שלהם ל-4X100 מטרים. שניים מהרצים של הרביעייה הקודמת ששברה את שיא העולם בלונדון 2012 לא יהיו במוסקבה. מדובר ביוהאן בלייק ובאסאפה פאוול, שלא הצליח לעבור את המבחנים הג'מייקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully