וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: ”אני שלם עם ההחלטה שלקחתי ב-100 אחוז"

30.6.2013 / 16:23

800 אוהדים הגיעו לאימון באר שבע והניפו את הקפטן החדש על הכתפיים: "יש לי צמרמורת". ברקת: "הילד חזר הביתה"

יותם רונן

כ-800 אוהדים הגיעו לאימון הערב של הפועל באר שבע כדי לפגוש את הסמל המקומי אליניב ברדה. הקהל שישב בשער חמש הריע לו והקפטן החדש רץ לעברם. עוד לפני שהחל האימון הקהל פרץ למגרש והרים אותו על הכתפיים. ברדה קיבל באופן זמני את החולצה מספר 18. לפני כן הוצג במסיבת עיתונאים, בה דיברו גם המאמן אלישע לוי והבעלים אלונה ברקת.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע מונף על הכתפיים של האוהדים. יותם רונן
ערב מרגש. ברדה מונף על כתפי האוהדים/יותם רונן

המאמן אלישע לוי פתח את מסיבת העיתונאים: "כולנו מדברים על הרצון להביא שחקני בית ואין טוב מזה. להביא שחקן במקום הנכון ובזמן הנכון, אליניב ישדרג את המקום הזה וכולנו נעזור לו להציב קבוצה חזקה ואטרקטיבית. כל הכבוד לאלונה שהצליחה להביא אותו".

הבעלים ברקת הוסיפה: "רצינו את אליניב כבר הרבה זמן וסופסוף התאפשר לנו. הילד חוזר הביתה. מאז שהוא הצטרף, מעבר לזה שהוא שחקן מצוין, המנהיגות, האיכפתיות והמחויבות שלו מיוחדות. אני מתייעצת איתו ואין לי ספק שהוא יתאקלם נהדר ושגם אחרי שהוא יסיים שלוש שנים הוא יהיה חלק מאיתנו. אני יודעת שהוא עשה מאמץ. היו לו הצעות יותר טובות כלכלית והוא רצה לחזור הביתה ולהחזיר לקהילה שלו, לתושבים של העיר המופלאה הזו. הוא לא שכח מאיפה הוא בא, אנחנו שמחים לקבל אותו ואני בטוחה שהוא יצליח".

מיד לאחר מכן, אביתר אילוז, שימשיך בקבוצה בשנתיים הבאות, הודיע כי הוא והמאמן לוי החליטו שסרט הקפטן יעבור לברדה, שהתפנה לדבר: "כמובן שאשמח לשרת כקפטן, זה המקום שגדלתי בו. קפטן זה לא רק סמל על הזרוע, יש גם אחריות. אני חושב שהמועדון עשה מאמצים גדולים כדי שאהיה פה. כשראיתי שהרצון גדול כל כך שאני אהיה חלק וגם לי היה רצון כזה, הפערים הצטמצמו. אני רואה את הרעב של האוהדים בעיר, כדורגל הוא חלק חשוב והאוהדים רוצים לשמוח. הם הכוח הכי גדול של הקבוצה הזו ואצטדיון מלא הוא בדרך כלל שלוש נקודות עבורנו. ההתרגשות הכי גדולה תהיה לצאת מהמנהרה. אם עכשיו יש לי צמרמורות, אז בטח ששם יהיו. יש קבוצה טובה מאוד, סגל טוב. עכשיו חובת ההוכחה עלינו. במשחק סיום העונה שעברה, עם הקהל הגדול שהגיע לנתניה, אפשר היה לראות את הכוח של הפועל באר שבע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אליניב ברדה, אלונה ברקת, אלישע לוי הפועל באר שבע. יותם רונן
חוזר הביתה. ברדה עם ברקת ואלישע לוי/יותם רונן

"כל הרצון של אלונה הוא לעשות טוב לעיר הזאת, ואם בעזרתי זה מתאפשר אני שמח. היו לי הצעות כלכליות טובות יותר, אבל כשעלתה האפשרות לשחק בהפועל באר שבע העונה, ויתרתי על הכול בלי לחשוב פעמיים. בשתי העונות האחרונות הפועל באר שבע נשארה בליגה במחזור האחרון, אז אני לא אצא בהצהרות מפוצצות. לעיר הזו מגיעה קבוצה שלא נשארת בליגה רק במחזור האחרון. אחת השאיפות שלי כשחתמתי הייתה שלשחקנים אחרים יהיה יותר קל לבוא להפועל באר שבע ואני שמח שזה מה שקרה עם מאור בוזגלו ומקווה שגם אחרים יגיעו".

"תמיד יש רצון לסגור מעגל, לחזור הביתה. אני מקווה שבתקופה שהייתי רחוק ייצגתי את העיר בכבוד. לא ידעתי שזה מה שיהיה, אבל אני שמח שהדברים הגיעו לכאן. מבחינה פיזית אני מרגיש טוב. נעשה הכנה לקראת העונה ואני מאמין שיהיה בסדר. הכדורגל פה עבר שינוי. אני צופה שחמש הגדולות, כולל הפועל באר שבע, יחזרו השנה למרכז הבמה בליגה. אני שלם במאה אחוז עם ההחלטה שלי ומאושר להיות פה".

בהמשך לוי הוסיף: "כדורגל הוא משחק קבוצתי ובאמת, אליניב הוא החתמה גדולה. מה שקובע את המבנה והשיטה זה התכונות של השחקנים. אנחנו רוצים לשחק כדורגל אטרקטיבי והמאמן צריך למצוא את המקום לשחקנים הטובים. נמצא את התיאום ונייצר מערך גמיש, כדי שתהיה לנו קבוצה יותר חזקה מאשר בשנה שעברה".

"כפי שכולם רואים, אנחנו מנסים להפיק לקחים ממה שקרה בשנים עברו. הבסיס שלנו גדל, אנחנו רוצים להביא יותר איכות ושלושה-ארבעה שחקנים בכל עמדה. נשתדל להביא שחקנים בעמדות שנצטרך".

ברקת סיימה: "כמה שנים ניסיתי להביא שחקנים מהדרג הראשון ולא הצלחנו, זו לא הייתה בעיה של כסף וההגעה של אליניב שברה את תקרת הזכוכית הזו. כדי להגיע להישגים צריך שחקנים מהשורה הראשונה. אנחנו רוצים להתקדם, אבל חבל לדבר על יעדים לפני שאנחנו רואים איך הקבוצה מתפקדת ביחד. ככל שהאתגרים קשים יותר, אני מרגישה מחויבת יותר. עברתי שנתיים מאוד לא פשוטות".

שחקן הפועל באר שבע אביתר אילוז. יותם רונן
נשאר לשנתיים ומעביר את סרט הקפטן. אילוז/יותם רונן

אביתר אילוז הוותיק סיכם את תנאיו לשנתיים נוספות ויחתום לפני האימון רשמית. אילוז בן ה-29 שיחק כל חייו במדי קבוצת נעוריו למעט שנת השאלה אחת בהפועל פתח תקוה.

באר שבע קבעה את משחקי האימון שלה בחודש יולי. ב-12/7 (שישי, 10:30) היא תתארח אצל מכבי נתניה, ב-15/7 (שני, 17:00) היא תתארח בגרונדמן אצל עירוני רמת השרון. שאר המשחק ייערכו במחנה בעיירה אופלניצה: ב-20/7 מול לך פוזנאן, ב-23/7 מול פוגון סזצין וב-27/7 מול בני סכנין, שתתארח גם היא באותו אזור.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יותם רונן
ברוכים השבים. ברדה/יותם רונן
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. יותם רונן
טירוף בבירת הנגב. ברדה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully