וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שוד להיט

30.6.2013 / 9:45

הפייראטס מפיטסבורג הפכו לראשונים שמגיעים ל-50 ניצחונות לאחר 1:2 על מילווקי. שני הומרים נוספים לכריס דיוויס

הפעם האחרונה של פיטסבורג פייראטס בפלייאוף הייתה לפני יותר מ-20 שנה, אבל אם שודדי הים ימשיכו בקצב הזה, הם ישברו את הרצף השלילי כבר בתחילת ספטמבר. פדרו אלברז וגארט ג'ונס חבטו הלילה (בין שבת לראשון) להומראן, פרנסיסקו ליריאנו הגיש שישה אינינגים וסילק שישה חובטים בסטרייקאאוט, ופיטסבורג רשמה ניצחון שמיני ברציפות, 1:2 על מילווקי, כשהיא הופכת לקבוצה הראשונה בליגה עם 50 ניצחונות.

אלא שסנט לואיס לא ממש עושה לפיטסבורג את החיים קלים. הקרדינלס ניצחו באוקלנד 1:7 ועם מאזן 31:49 הם רחוקים בסך הכול משחק אחד מפיטסבורג. אדם ויינרייט היה אדיר עם תשעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים, מאט אדמס תרם כוח עם שני הומרים וארבע הכנסות רצים.

גארט ג'ונס שחקן פיטסבורג פייראטס. Keith Sarkokic, AP
חזקים, החבר'ה האלה. גארט ג'ונס מקיף אחרי הומר לפייראטס/AP, Keith Sarkokic

* לוס אנג'לס דודג'רס התבשרה שג'וש בקט סיים את העונה, אבל עם ניצחון 3:4 על פילדלפיה התקרבה למוליכה אריזונה והיא רחוקה ממנה חמישה משחקים בלבד במערב. איי ג'יי אליס חבט לסינגל מנצח באינינג התשיעי והתגבר על שני הומרים של צ'ייז אטלי.

* הדיאמונדבקס הפסידו באטלנטה 11:5 לאחר שספגו שבע ריצות באינינג השמיני. ג'ייסון הייווארד רשם את הדאבל שהכניס שתי ריצות והעלה ל-5:6, כשיתרון אטלנטה בפסגת ה-NL מזרח גדל ל-6.5 משחקים.

* וזה קרה בגלל הפסד וושינגטון 5:1 לניו יורק מטס. דילון ג'י, עם שישה וארבעה, זכה בניצחון.

* סינסינטי נזקקה ל-11 אינינגים כדי לנצח בארלינגטון את טקסס 4:6. דווין מסוראקו רשם הומר באינינג הזה, שין סו צ'ו תרם הומר משלו.

* מיאמי ניצחה 1:7 את סן דייגו, ג'ייקוב טרנר נצץ עם תשעה ושבעה.

* קולורדו עברה את סן פרנסיסקו 1:2. נולן ארנאדו רשם את הסינגל המנצח באינינג התשיעי, לג'איינטס לא הספיקו שמונה וחמישה של מאט קיין.

* אלפונסו סוריאנו הבלתי מתכלה חבט להומר בן שתי ריצות באינינג ה-11, שיקגו קאבס גברה על סיאטל 3:5.

שחקני טורונטו בלו ג'ייז מיגל באוטיסטה, אמיליו בוניפאסיו. Michael Dwyer, AP
ב-AL, חוזה באוטיסטה חגג בפנוויי פארק/AP, Michael Dwyer

* חוזה באוטיסטה, שפתח חלש את העונה, חזר להפגיז. הבסיס השלישי של טורונטו הפגיז שני הומרים בפנוויי פארק, הבלו ג'ייז ניצחו את בוסטון 2:6.

* טמפה ביי ניצחה את דטרויט 3:4 בזכות סינגל של יונל אסקובר באינינג התשיעי, אבל גולת הכותרת של המשחק הייתה עימות מילולי בין מיגל קבררה לבין חברו לשעבר, הקלוזר של טמפה ביי פרננדו רודני, שהואשם כי ניסה לפגוע בכוכב הטייגרס. מאמן דטרויט ג'ים לילנד אמר "לא אסבול את זה". הפרק הבא בסדרה: הלילה.

* כריס דיוויס לא נח. הבסיס הראשון של בולטימור הפציץ עוד צמד ב-3:11 על היאנקיז, ועם חמש הכנסות רצים העלה את מאזנו העונתי ל-30 הומרים. הפסים ממשיכים לשקוע.

* ג'ייסון קיפניס וקליבלנד המשיכו להתעלל בשיקגו וייט סוקס והפכו פיגור 3:1 לניצחון "צנוע" הפעם, 3:4. ניק סווישר רשם את הסינגל המנצח באינינג השמיני.

* האיינג'לס מלוס אנג'לס ממשיכים להתאושש מהפתיחה האיומה, הפעם עם 2:7 ביוסטון, ניצחונם החמישי ברציפות. ג'ו בלנטון רשם שבעה אינינגים סולידיים.

* מינסוטה גברה על קנזס סיטי 2:6, ולאף אחד לא באמת אכפת מה קרה במשחק הזה.

כריס דיוויס שחקן בולטימור אוריולס. Gail Burton, AP
מה קורה לך, בנאדם? כריס דיוויס עם עוד שני הומרים הלילה/AP, Gail Burton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully