וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: רובי המאוטס מועמד להצטרף

29.6.2013 / 23:24

שמו של הקשר הבלגי ששיחק בווילם ההולנדית עלה כאפשרות לחיזוק. ניסיונות להשאיר את כליבאת, ימפולסקי על הכוונת

אחרי שהחתימה את מירקו אורמוש ודיא סבע ביום חמישי האחרון, בני סכנין ממשיכה בניסיונות לחזק את הקבוצה כשעל הפרק כמה מועמדים זרים, ביניהם הבלם הניז'רי קופי דאן קווה. עוד מועמד זר לחיזוק הקבוצה הוא הקשר הבלגי רובי המאוטס. לוואלה! ספורט נודע שהמאוטס עלה כמועמד רציני לחיזוק הקבוצה אך במועדון עדיין לא החליטו האם אכן להאיץ את הניסיונות להחתים את הקשר ובימים הקרובים תתקבל החלטה סופית.

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול. קובי אליהו
ממשיך להתחזק. מרקו בלבול/קובי אליהו

בין גורמים למועדון לבין השחקן החלו גישושים ראשוניים כשגם השחקן עדיין לא החליט האם להגיע לסכנין. בכל מקרה הדרישות הכספיות של הבלגי צפויות להיות גבוהות ובסכנין יצטרכו להחליט האם להיכנס במצב שכזה למשא ומתן. המאוטס בן ה-29 החל את הקריירה המקצוענית בדן בוש והמשיך לאמן, אלמרה והלמונד ספורט מליגות המשנה, לפני שעבר בקיץ 2011 לווילם. הוא עלה עם הקבוצה לליגה ההולנדית הבכירה כשכבש חמישה שערים ב-32 משחקי ליגה, אבל בעונה החולפת הבקיע שלושה שערים ב-22 משחקים והקבוצה סיימה במקום האחרון וירדה.

מוחמד כליבאת שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
בסכנין מקווים שיישאר. מוחמד כליבאת/ברני ארדוב

המהאוטס יכול לשחק במגוון תפקידים בקישור ביניהם פליימיקר, שחקן כנף על הצד השמאלי וקשר תוקף. אם הבלגי יגיע הוא ישלים כמעט סופית את הקישור שיכלול את אריק דג'מבה דג'מבה, חאלד חלאיילה, אורמוש וסבע. מוחמד גדיר שסיכם, צפוי להצטרף רשמית כשבסכנין מקווים שגם מוחמד כליבאת יצטרף לקבוצה, אך השחקן עצמו עדיין לא החליט ומתלבט בין כמה אופציות כשישנם גם פערים כספיים. בנוסף מחפש המאמן מרקו בלבול חלוץ זר אך בשלב זה עוד לא נמצא אותו חלוץ. בלבול רוצה לצרף גם את דלה ימפולסקי ואיציק כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully