וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוהד לויטה סיכם לשלוש שנים

28.6.2013 / 16:53

הקבוצה מעיר היהלומים ממשיכה לבנות סגל נוצץ והשיגה את שחרורו של השוער, שישחק בליגה הלאומית לאחר שנה בקפריסין

מכבי נתניה כל כך רוצה לחזור במהרה לליגת העל, משם נשרה בעונה החולפת באופן מפתיע. הקבוצה מעיר היהלומים אומנם תשחק בליגת המשנה בעונה הבאה, אבל נראה שהיא בונה סגל שיכלול לא מעט כוכבים והיום (שישי) הצטרף אחד נוסף, שיגיע לאימון הפתיחה שייערך ביום שני.

השוער אוהד לויטה סיכם לשלוש שנים בקבוצה והוא ישוב מקבוצתו הקפריסאית אומוניה ניקוסיה, שהעניקה לו שחרור ויגיע לאימון הבכורה של נתניה. יש לציין כי אם הקבוצה לא תעלה ליגה בעונה הקרובה, יוכל השוער להשתחרר מחוזהו בקיץ הבא.

אוהד לויטה שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
חוזר לישראל. לויטה/קובי אליהו

המאמן יוסי מזרחי כבר הצליח להביא לקבוצה את ערן לוי ושלוש מנשה בשבוע שעבר ומלבדם הצטרפו לנתניה גם קובי חסן, ליאור ז'אן, שוער נוסף בדמות שניר דורי, אדיר טובול ורן רול, כך שנראה שעוד לפני פתיחת העונה יש מועמדת בולטת לעלייה בליגה הלאומית.

לויטה גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, כשאת הופעת הבכורה שלו בקבוצה הוא עשה כבר בגיל 17. במהלך אוגוסט 2009 אחרי חמש שנים בכפר סבא עבר לויטה לשחק באירופה כשהצטרף לקבוצת ואלוויק ההולנדית. לאחר עונה אחת במועדון הוא קיבל את סרט הקפטן, אך לא הצליח לסייע למועדון לשרוד בליגה הראשונה. בסוף העונה שעברה לויטה שוחרר מואלוויק בעקבות חילוקי דעות על המשך החוזה עימו, ואיבד גם את מקומו בהרכב.

באוקטובר 2011, מעט לאחר פתיחת העונה, הצטרף לויטה להפועל באר שבע ולאחר עונה אחת במועדון חתם באומוניה ניקוסיה הקפריסאית, שם שיחק בעונה שעברה.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully