וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תוכל לרכוש את פאיוביץ' ב-200 אלף יורו

28.6.2013 / 13:30

המועדון חתם עם שריף טיראספול על אופציה לרכישת הבלם, שסיכם ל-4 שנים נוספות במידה ויירכש בתום העונה. ברדה נחת

דייב בוימוביץ'

החלוץ אליניב ברדה נחת הלילה (בין חמישי לשישי) בישראל וייפגש עם ראשי הפועל באר שבע ביום ראשון, לפני מסיבת העיתונאים שתיערך לכבודו (15:45, תא הכבוד בוסרמיל). במועדון נערכים לקבל כמות גדולה יחסית של כלי תקשורת שיגיעו לסקר את חזרתו של חלוץ גנק לישראל. גם שחקני הרכש האחרים – הבלם טומיסלב פאיוביץ', המגנים בן תורג'מן ובן ביטון והקשר קובי דג'אני יוצגו. אגב, על פי סעיף בהסכם עם קבוצת האם, שריף טיראספול ממנה הגיע לפרטיזן בלגרד, באר שבע תוכל לרכוש אותו בתום העונה תמורת 200 אלף יורו. השחקן כבר חתם על הסכם לעוד ארבע שנים במועדון, שיהיה תקף אם הכרטיס יירכש.

לאחר שישראל זגורי חתם בהפועל תל אביב, מתברר כי גם מוחמד כליבאת לא מתלהב להגיע לבירת הנגב ומעדיף לשחק בקבוצה מהצפון (סכנין) או במרכז הארץ (מכבי פתח תקוה). החלוץ רפי עמוס שהצטרף אתמול לאימונים, ימשיך להיבחן בימים הקרובים. עמוס, שגדל במועדון, שיחק בעונה החולפת בבית"ר שמשון תל אביב. ניסו קפילוטו הוזכר אף הוא כמועמד במקרה ולא יעבור לבית"ר ירושלים. גם החלוץ ליאל זגורי, שחזר מעונת השאלה, נבחן.

אליניב ברדה שחקן גנק. AP
יוצג ביום ראשון. אליניב ברדה/AP

בנושא אחר: באר שבע קבעה את משחקי האימון שלה בחודש יולי. ב-12/7 (שישי, 10:30) היא תתארח אצל מכבי נתניה, ב-15/7 (שני, 17:00) היא תתארח בגרונדמן אצל עירוני רמת השרון. שאר המשחק ייערכו במחנה בעיירה אופלניצה: ב-20/7 מול לך פוזנאן, ב-23/7 מול פוגון סזצין וב-27/7 מול בני סכנין, שתתארח גם היא באותו אזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully