וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינדאוגאס פאנקה חתם בעירוני קרית שמונה

27.6.2013 / 14:49

הקשר הליטאי מצטרף לקבוצה הצפונית לעונה אחת, ויהיה הרכש העשירי של ברק בכר הקיץ. בדש עשוי להגיע לפתיחת האימונים

מינדאוגאס פאנקה חתם היום (רביעי) בעירוני קרית שמונה לעונה אחת, כשבחוזה אופציה לקרית שמונה לעונה נוספת. הקשר הליטאי נחת בקבוצה כדי לחתום על החוזה ועבר בדיקות רפואיות. פאנקה היה מבוקש מאוד בקבוצה מהצפון ואמור למלא את החלל שהותיר בריאן חרסיסיץ', שעבר להפועל תל אביב.

קשר נבחרת ליטא מינדאוגאס פאנקה מעל שחקן נבחרת צ'כיה יאן פולק. AP
מגיע לצפון. פאנקה/AP

היום תערוך הקבוצה את האימון הראשון של העונה, אימון לא רשמי שיכלול שיחה ראשונה והיכרות של כל השחקנים החדשים ולאחר מכן אימון כושר שייערך באולם הכדורסל בכפר בלום. ביום ראשון תפתח הקבוצה באופן רשמי את אימוניה לקראת עונת 2013/2014, כשתצא למחנה אימונים בקיסריה, מחנה אימונים ראשון מתוך שניים - כשהמחנה הבא ייערך לקראת סוף החודש במירלו, הולנד.

עוד לפני האימון הראשון תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים בה יוצגו כל שחקני הרכש החדשים כולל פאנקה שחתם היום. איתו יוצגו תמיר כחלון, שחתם אתמול על חוזה לשנתיים, גיא חיימוב, משה אבוטבול, קאסיו פרננדס, עודד אלקיים, אחמד סבע, וובה בראון ודויד מנגה. גם מגן בית"ר תל אביב בעונה שעברה חן דילמוני סיכם ויצטרף לאימונים.

החלוץ ברק בדש עשוי להגיע לאימונים לאחר שלא הגיע להבנות עם בוורן הבלגית.

פאנקה, 29, רשם בעונה שעברה 19 הופעות במדי חוז'וב ולפני כן שיחק חמש שנים בקבוצת וידז'ב לודז' הפולנית. ברזומה שלו 23 הופעות במדי נבחרת ליטא. בקיץ שעבר, לפני המעבר לחוז'וב, היה על סף חתימה בהפועל באר שבע ואף נחת בישראל, אך סירב למספר ימי התרשמות והמאמן אלישע לוי ויתר עליו.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ברק בדש שחקן בוורן. Photonews, GettyImages
איפה ישחק? בדש/GettyImages, Photonews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully