וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מירקו אורמוש סיכם, דיא סבע חתם

27.6.2013 / 13:28

הקשר הקרואטי של היידוק ספליט ששיחק לפני שנתיים בהפועל תל אביב יגיע לקבוצה של בלבול, גם קשר מכבי תל אביב מצטרף

מירקו אורמוש, הקשר הקרואטי ששיחק לפני שנתיים בהפועל תל אביב, סיכם בבני סכנין לעונה אחת, ואם לא יקרה משהו דרמטי הוא יחתום בימים הקרובים על החוזה בקבוצה של מרקו בלבול. בסכנין היו לחוצים מהעובדה שבניית הקבוצה לא התקדמה, אך היום (חמישי) רשמו ראשי הקבוצה צעד משמעותי כשהחתימו את הקרואטי שישמש כזר השני של הקבוצה.

שחקן הפועל תל אביב מירקו אורמוש חוגג שער. קובי אליהו
חיזוק משמעותי. אורמוש/קובי אליהו

אורמוש, 23, גדל בהיידוק ספליט ושיחק בשורותיה במשך כל הקריירה למעט חצי שנת השאלה בנובאלייה ב-2008 ושנת השאלה מלאה להפועל תל אביב ב-2011/12, במהלכה רשם חמישה שערים ושישה בישולים. יש לו עשר הופעות במדי הנבחרת הצעירה של קרואטיה. אשתקד רשם 26 הופעות במדי היידוק ובישל שני שערים.

מלבד אורמוש, גם דיא סבע ששיחק בעונה שעברה חתם בקבוצה וכעת נותר לסכנין רק לסגור פרטים אחרונים מול מכבי תל אביב לה שייך כרטיסו. סבע, 20, פתח את העונה שעברה בבאר שבע ועבר לסכנין בחלון ההעברות, בשורותיה רשם 11 הופעות ליגה.

מלבד שני השחקנים שמצטרפים לסגל, מתמקדים כעת בקבוצה בניסיונות להחתים את מוחמד כליבאת, עלי עוסמאן, דלה ימפולסקי ואיציק כהן כשבנוסף הבלם מניז'ר קופי דאן קאווה עדיין מועמד ועשוי להצטרף לקבוצה. בסכנין עשויים לבקש להנחית את הבלם תחילה למבחנים ורק אחר כך להחליט לגביו, דבר שלא ברור אם השחקן עצמו יסכים לו.

דלה ימפולסקי ואיציק כהן נפגשו אתמול עם ראשי מכבי חיפה בנוגע למעבר אפשרי לסכנין, כשהבלם התבקש לקצץ בשכרו ובשלב זה לא מסכים לכך, בעוד הקשר מחזיק בעוד אופציות מליגת העל ומתלבט האם להגיע לסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully