וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: אורן יעקב סיימה תשיעית בשבוע קיל

25.6.2013 / 22:28

שייטת הלייזר רדיאל משדות-ים מסכמת את התחרות הכי מוצלחת שלה עד כה בבוגרות. גולשי הרוח יצאו לאליפות אירופה

אורן יעקב סומנה כבר לפני זמן רב כאחת הכישורונות הגדולים של השייט הישראלי. שייטת הלייזר רדיאל הצעירה משדות-ים סיימה היום (שלישי) את השתתפותה בתחרות המסורתית הגדולה בקיל שבגרמניה במקום התשיעי, דירוג שיא עבור יעקב בת ה-19 בקטגוריית הבוגרות בה החלה להתחרות רק השנה. בתחרות בה השתתפו 41 שייטות מכל רחבי העולם, יעקב, תחת הדרכתה של נופר אדלמן, דורגה בסיום שיוטי אתמול שישית וקיוותה לפחות לשמור על מיקומה על מנת להשתתף בשיוט המדליות. היא סיימה את שני שיוטי היום במקומות 9, 19, 17 וירדה למקום התשיעי. שיוט מדליות לא יהיה, אבל יעקב ואדלמן יוצאות מאוד מעודדות מהתחרות.

עבור יעקב בת ה-19 זו בהחלט תוצאה איכותית ביותר. "אני שמחה מהדרך בה עשיתי את התחרות", סיכמה יעקב והמשיכה: "הייתה תחרות בתנאים טקטיים לא קלים שאני לא רגילה אליהם וזה עושה אותי הרבה יותר שמחה שהצלחתי להתמודד עם תנאים כאלו ואפילו לסיים גבוה". תחרות המטרה של יעקב השנה תהיה אליפות העולם עד גיל 21 בבלטון, הוגריה, ובאוגוסט אליפות אירופה לבוגרות באירלנד.
אדלמן המאמנת נשמעה מרוצה מאוד מחניכתה. "יש עוד הרבה עבודה, אבל אורן בדרך הנכונה. היא מגלה שיפור מתמיד הן ביכולות והן בתוצאות. היא עובדת קשה ואין לי ספק שהיא תשאיר אותי עם ההישגים שלי הרחק מאחור".

המשלחת הישראלית לאליפות אירופה בגלישת רוח המריאה לברסט שבצרפת, שם תתקיים האליפות בין התאריכים 30.6-7.7.2013. המשלחת כוללת 10 גולשים בגילאי הנוער ושלושה (מעיין דוידוביץ', שחר צוברי ונמרוד משיח) בבוגרים. מנהל המשלחת יהיה המנהל המקצועי של האיגוד, אלי צוקרמן, ואתו ייצאו 3 מאמנים: גל פרידמן המאמן הלאומי של הדגם, יניב מאיר ועומרי חצור שיהיו אחראים על גולשי הנוער.

  • עוד באותו נושא:
  • אורן יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully