וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ערן לוי ושלו מנשה סגרו לשלוש שנים

26.6.2013 / 17:21

קשר בית"ר ירושלים העדיף את הקבוצה מהלאומית: "אני מגיע היום ממקום בוגר יותר לקבוצה". מנשה יחתום אחרי תשעה באב

אחרי לא מעט ספקולציות לגבי המשך עתידו, ערן לוי החליט לסגור במכבי נתניה וסיכם לשלוש עונות בקבוצה מהליגה הלאומית. לוי, שחוזר לקדנציה שנייה בנתניה, העדיף את האופציה הזו על פני חיזורה של הפועל עכו שרצתה אותו, והוא אמור להיות הרכש המשמעותי ביותר בקבוצה של יוסי מזרחי. לוי עוזב את בית"ר ירושלים אחרי עונה לא פשוטה במחיצתו של אלי כהן, איתו לא הסתדר ואף הודח מהסגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכש המשמעותי ביותר. ערן לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הצטרפותו אמר לוי: "הייתה לי בעבר תקופה קצרה במועדון ועזבתי מהר. היום אני מגיע ממקום אחר, בוגר יותר ואחראי יותר. חתמתי בקבוצה בלב שלם. עכשיו נתחיל להכיר יותר טוב את הצוות המקצועי והשחקנים ונתחיל לדבר פחות ולעשות יותר. אני מקווה ומאמין שתהיה לנו שנה טובה".

כמה שעות אחר כך גם שלו מנשה סגר על חוזה לשלוש עונות והוא יחתום לאחר תשעה באב. פרט לשניים, נתניה כבר הספיקה להתחזק בשוער שניר דורי, קובי חסן, ליאור ז'אן, אדיר טובול ורן רול. מי שלא ימשיך הוא הקשר בן בנימין אחרי שבקבוצה רצו לקצץ משמעותית בחוזהו של השחקן.

זו הקדנציה השנייה של לוי בנתניה, אחרי תקופה קצרה שלו בקבוצה בשנת 2006. הקשר-חלוץ בן ה-28 גדל במכבי חיפה, אבל עזב אותה ב-2005 והחל במסע נדודים. הוא שיחק במכבי תל אביב, עירוני קרית שמונה, הפועל עכו, הפועל חיפה (שתי קדנציות), הפועל אשקלון, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. לוי למעשה חוזר לליגה הלאומית בה שיחק לאחרונה עם הפועל חיפה והעפיל איתה לליגת העל בתום עונת 2008/09.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully