וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כחלון חתם לשנתיים בעירוני קרית שמונה

26.6.2013 / 17:01

קשר הפועל עכו בעונה שעברה אמר לאחר הצטרפותו: "אמרו לי רק דברים טובים על המועדון, אני כבר מחכה להתחיל את העונה"

תמיר כחלון חתם היום (רביעי) רשמית בעירוני קרית שמונה. הקשר מגיע לקבוצה הצפונית כחלק מעסקת טרייד עם מכבי תל אביב, במסגרתה עבר דן איינבינדר לתל אביב וגיא חיימוב לקרית שמונה. כחלון הגיע היום למשרדים בתל אביב וחתם רשמית על חוזה לשתי עונות. החתימה של כחלון מגיעה לאחר כמה מחלוקות שהתגלעו בימים האחרונים בין קרית שמונה למכבי תל אביב, מה שהרגיע מאוד את אנשי קרית שמונה שרצו מאוד לראות את הקשר מגיע.

שחקן הפועל עכו, תמיר כחלון. אדריאן הרבשטיין
מצפים ממנו להיות בורג מרכזי בקבוצה. כחלון/אדריאן הרבשטיין

בעונה האחרונה שיחק כחלון בהפועל עכו והיה מהמצטיינים בקבוצה. כעת מצפים בקריה מהשחקן להיות בורג מרכזי בקבוצה ולהוביל אותה לעוד עונה בצמרת. מיד לאחר החתימה קיבל כחלון הזמנה רשמית לאימון היכרות שיתקיים מחר שיפתח בצורה לא רשמית את אימוני הקבוצה. "אני שמח לחתום, אמרו לי רק דברים טובים על המועדון כך שאני כבר מחכה להתחיל את העונה", אמר כחלון לוואלה! ספורט.

באימון מחר, שייערך בכפר בלום, צפויה שיחת פתיחה ולאחריה אימון כושר קל כשביום ראשון יחלו האימונים הרשמיים אליהם במחנה אימון בקיסריה. הקבוצה גם תערוך מסיבת עיתונאים ביום ראשון הקרוב בה יוצגו שחקני הרכש החדשים. בינתיים, ברק בדש ממשיך לחפש לו קבוצה באירופה כשביום ראשון הוא צפוי לנחות בארץ ולהצטרף לאימוני קרית שמונה עד אשר ימצא קבוצה. במועדון פסימיים לגבי האפשרות שבדש ישחק העונה בקבוצה, אך גורמים בקריה אמרו שאם החלוץ לא ימצא בקרוב קבוצה אחרת, הוא עשוי להודיע שהוא מבקש לממש את חוזהו ולשחק בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully