וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: פערים גדולים עם יובאנוביץ' וקנז'ביץ'

26.6.2013 / 15:31

הקשר והבלם הסרבים שהגיעו בינואר שעבר טרם סיכמו. עכו תחל את האימונים באצטדיון ביום שני הבא

הפועל עכו קיימה היום (רביעי) שיחות סגורות בנוגע להחתמתם של הקשר ברניסלב יובאנוביץ' והבלם סרג'ה קנז'ביץ', אותם היא מקווה להשאיר בשורותיה, אבל בשלב הזה מתברר כי קיימים פערים גדולים באשר לסכומים שהקבוצה מוכנה לשלם לשניים, ובשלב הזה נראה כי הם מתרחקים מהקבוצה.

כידוע, יובל נעים רוצה מאוד לראות את השניים ממשיכים בקבוצה אחרי שהם הצטרפו בינואר האחרון. יובאנוביץ' דורש כ-130 אלף דולר, בעוד קנז'ביץ' העמיד את דרישתו על כ-90 אלף, כשבעכו דורשים להפחית את הסכומים הללו בכדי שניתן יהיה לסגור. בכל מקרה, נציגיהם של השניים הבהירו כי לא ימתינו עוד להמשך המגעים מעבר ליממה הקרובה.

שחקן הפועל עכו, ברניסלב יובאנוביץ'. קובי אליהו
עכו מנסה להפחית את הסכום שהוא דורש. ברניסלב יובאנוביץ'/קובי אליהו

במקביל פונים בעכו להמשך המשאים ומתנים עם השחקנים הקיימים בסגל, כאשר מי שאמור לשבת עם אנשי הקבוצה בימים הקרובים הוא גיא דיין. עכו מימשה את האופציה על הקשר, שמעוניין לפתוח את החוזה ולשדרג אותו.

בינתיים הקבוצה טרם סגרה על קיומו של מחנה אימונים אחרי שובו של אלון חרזי ארצה, כשבין האפשרויות נמצאות אוסטריה, פולין והונגריה. האימונים עצמם יחלו כבר ביום שני הבא כאשר ישתתפו בהם שחקנים שינסו להרשים את נעים, ויום למחרת יערכו אימונים לסגל המלא. כמו כן, בימים הללו משרדי הקבוצה עוברים לאצטדיון טוטו, שם הפועל עכו תתנהל.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully