וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: בן בנימין לא ימשיך בקבוצה

25.6.2013 / 20:00

בקבוצה רצו לקצץ משמעותית בחוזהו של השחקן שלא ימשיך. גם ירדן כהן בחוץ, עשוי לעבור לרעננה. ערן לוי ולויטה בתוכניות

עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן מול בן בנימין שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רצה, לא יצא. בנימין/ברני ארדוב

בן בנימין שוחרר ממכבי נתניה, כך החליטו היום (שלישי) בצוות המקצועי. למרות הצעות מליגת העל, הבהיר הקשר שהוא מעונין להישאר ולעזור לקבוצה לעלות לליגת העל בתוך שנה. בשיחות עם המועדון אמר בנימין שהתחבר מאוד לקבוצה, ורבים טענו שהוא היה מהיציבים בעונה האחרונה. בקבוצה דרשו מבנימין לקצץ משמעותית בשכרו, וכעת נראה כי השחקן לא יישאר בנתניה ויעבור לקבוצה מליגת העל.

מי שעוד יעזוב את המועדון הוא ירדן כהן שעשוי לעבור להפועל רעננה. גם כהן הביע עניין להישאר, אך בקבוצה הודיעו לו שהוא מחוץ לתוכניות. בימים הקרובים צפויים שיחות בין שני המועדונים מהשרון, כדי לקדם את המהלך. כהן קיבל אמון מטל בנין בתחילת העונה, אך פציעה בכתף והיעדרות ארוכה הקשו עליו לחזור להרכב.

מי שעוד מעוניינת בשירותיו של השחקן היא הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. כהן שיחק בעבר בנצרת עילית והיה נחשב לאחד מכוכבי הקבוצה וכעת תנסה קבוצתו של אלדד שביט להחזיר את השחקן. לכהן כמה הצעות נוספות מהלאומית.

ערן לוי צפוי להיפגש עם ראשי המועדון בימים הקרובים, כדי להחליט סופית אם הוא מצטרף לקבוצה או מעדיף הצעה מליגת העל. גם השוער אוהד לויטה עשוי להצטרף לאחר שמרבית הפרטים סוכמו וכעת מחכים בנתניה שלויטה יסגור את ענייניו עם אומוניה ניקוסיה, לה שייך כרטיסו. לויטה עוד צריך לקבל כספים מהקבוצה הקפריסאית ונראה שעד שעניינים אלו לא יסתדרו הוא לא יעזוב את הקבוצה.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

שוערי נבחרת ישראל דני עמוס, אוהד לויטה. ברני ארדוב
יחזור לישראל? לויטה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully