וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות החליטה לסגור את החקירה נגד אבי לוזון

התיק נגד יו"ר ההתאחדות שנחשד בהטיית משחקים, נסגר בשל מחסור בראיות. פרקליטו: "היה ברור שאין בסיס לחשדות"

הפרקליטות הודיעה הערב (שלישי) כי החליטה לסגור את החקירה נגד יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, שנחשד בהטיית משחקים ובהתערבות בשיבוץ שופטים בפרשת "הכדור המרכזי". ההחלטה על סגירת החקירה התקבלה בעקבות מחסור בראיות, וזאת בניגוד לעמדת המשטרה בעניין.

פרקליטו של לוזון, עו"ד אלי כהן, אמר בתגובה להודעת הפרקליטות: "מתחילת החקיקה היה לנו ברור שאין בסיס לחשדות והחלטת הפרקליטות הוכיחה זאת".

דוברת ההתאחדות מיכל גרונדלנד מסרה בתגובה: "אנו מברכים על מסקנות הפרקליטות ועל ההחלטה לסגור את התיק. להתאחדות לכדורגל ולעומד בראשה לא היה ספק לרגע כי אין ממש בטענות אלו. כעת, וכפי שעשה בשש השנים האחרונות בתפקידו כיו"ר ההתאחדות, ימשיך אבי לוזון לפעול לטובת הכדורגל הישראלי".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. ברני ארדוב
המשטרה ביקשה, הפרקליטות דחתה. אבי לוזון/ברני ארדוב

כזכור, חוקרי המשטרה סברו לאורך הדרך כי יש תשתית ראייתית שיכולה לבסס כתב אישום נגד לוזון, בגין הפרת אמונים וניצול לרעה של כוח משרתו. בין השאר החוקרים העלו חשד, לכאורה, לפיו לוזון התערב בשיבוץ שופטים במשחקי ליגת העל. לוזון נחקר אז כמה פעמים במפלג ההונאה של מחוז מרכז תחת אזהרה, וענה על כל השאלות שהוצגו בפניו.

פרשת "הכדור המרכזי" נחשפה במאי 2011 ולוותה בגל מעצרים וחקירות של דמויות מעולם הכדורגל. בין היתר נעצרו אז מנהלי הפועל פתח תקוה - תומר סיני, גל חצור ודני לוי - וכן נחקר ונעצר המאמן דאז יובל נעים. בנוסף נחקרו שחקנים, שופטים, קוונים וכאמור גם יו"ר ההתאחדות.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully