וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי מעדיף את בית"ר, הפערים גדולים

25.6.2013 / 10:50

למרות הצעה מהפועל ת"א, הקשר רוצה להגיע לבירה. נמני הגיש דרישות שכר גם לגבי בן שושן ואיציק כהן. אלרואי כהן יגיע?

צילום וידאו: עומר מירון, עריכת וידאו: יאיר דניאל

קשר הפועל רמת גן בעונה האחרונה והנבחרת הצעירה ישראל זגורי מתקרב לבית"ר ירושלים. השחקן הבהיר לסוכנו אבי נמני כי ההעדפה המקצועית שלו היא להגיע לבירה למרות שהוא מחזיק גם בהצעה מהפועל תל אביב, אך בפגישה שערך נמני היום עם נציגי אלי טביב ואיציק קורנפיין בבית וגן התגלו פערים. בית"ר צפויה להגיש הצעה נגדית ב-48 שעות הקרובות בכדי לקדם את המגעים.

בית"ר ירושלים צפויה לפתוח את האימונים ביום שני הקרוב בבית וגן, אך כבר כעת ברור כי מעט מאוד שחקנים חתומים יפתחו את האימונים. נכון להיום חתומים במועדון אריאל הרוש, שי חדד, אופיר קריאף, אלי דסה, ברק משה ומתן בן סימון הצעיר, שחוזר מהשאלה באחי נצרת.

היום נציגיהם של עמית בן שושן ודריו פרננדס הגיעו לבית וגן ולהגיש את דרישתם הכספית לעונה הבאה. בן שושן יצא מהפגישה ואמר ש"זה רק תחילת המשא ומתן, עוד יהיו פגישות נוספות בהמשך".

במקביל קיבלו בבית"ר הצעות מנציגיהם של מתן בראשי וחיים מגרלשווילי, ובימים הקרובים יגישו הצעות נגדיות לכולם. מו"מ מיידי צפוי להיפתח מול גלעד קצב בנוגע לבלם ניסו קפילוטו, אותו המאמן אלי כהן רוצה לראות בקבוצה.

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן. מגד גוזני
יגיש את דרישתו הכספית. בן שושן/מגד גוזני

מעבר לזגורי ובן שושן, נמני דן עם טביב וקורנפיין גם בנוגע לחלוץ איציק כהן. נמני גם מייצג את המגן אלי דסה לו יש חוזה לשנתיים נוספות ודרש את פתיחת חוזהו של המגן ושידרוג שכרו.

אם בית"ר לא תקבל תשובה חיובית ממכבי חיפה בימים הקרובים בנוגע לאנדריי פילאבסקי, ייפתח מו"מ עם דינו שקבורץ הקרואטי, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה.

מעבר לזגורי, נראה כי השם החם מבחינת טביב הוא של אלרואי כהן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. טביב העביר הצעה דרך צד שלישי להפועל תל אביב, ואמר כי הוא מוכן לשלם 70 אחוז מחוזהו של אלרואי כהן בתנאי שהפועל תמצא פתרון ל-30 אחוז נוספים. ישנה גם אפשרות שכהן יוותר על חלק משכרו על מנת להגיע לבית"ר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ישראל זגורי שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
בית"ר ממתינה להתפתחויות עם מכבי תל אביב. זגורי/ברני ארדוב

מעבר לכל אלה, טביב לא ממתין לשחקני בית"ר, ובמקביל להצעות שיוגשו להם, נבדקות אלטרנטיבות נוספות. המאמן אלי כהן מעוניין בחיים מגרלשווילי, אך במקביל נבדקת האפשרות לצרף את גל שיש. המאמן גם מעוניין בסטיבן כהן, אך במקביל בודק טביב את אופציית משה אוחיון. "יש רצון להשאיר שחקנים ששיחקו כאן ורוצים להישאר אבל יש מגבלת תקציב ונצטרך לפעול בהתאם", אמור בבית"ר.

כל בניית הקבוצה מותנית כמובן בהעברת הבעלות לטביב ולעמותת האוהדים. הצדדים נדרשו להציג מסמכים בנוגע להתקשרות בין הצדדים, וכמו כן טביב יצטרך להציג מסמך נוסף שמאשר שהוא מוותר על הבעלות בהפועל תל אביב. כמו כן, אם יורשע בעבירה עם קלון בעקבות כתב האישום על תקיפת הנער, יעביר את הקבוצה למישהו שאינו מבני משפחתו.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
אלי טביב מוכן לעשות צעד גדול עבורו. אלרואי כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully