וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ערן לוי יעדיף את עכו על פני מכבי נתניה

24.6.2013 / 18:54

הקשר יקבל הצעה כספית גבוהה יותר ומעדיף להישאר בליגת העל תחת יובל נעים. מגעים עם שחקנים יקודמו עם שובו של חרזי

ערן לוי נוטה לחתום בהפועל עכו ומעדיף את ההצעה שלה על פני ההצעה שקיבל ממכבי נתניה. לוואלה! ספורט נודע שעכו מוכנה לשלם לשחקן כ-110 אלף דולר לעונה, בעוד ההצעה מנתניה עומדת על 90 אלף דולר בתוספת מענק עלייה שמן. על פי מקורבי השחקן, לוי נוטה בשלב זה לקבל את ההצעה של עכו ולחזור לשתף פעולה עם יובל נעים, האיש שהביא אותו לבית"ר ירושלים בינואר 2012. התפתחויות בנושא צפויות ביומיים הקרובים.

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רוצה לשחק תחת יובל נעים/ברני ארדוב

לוי, 27, שיחק מספר חודשים בעכו בעונת 2006/7, אז הייתה הקבוצה בליגה הלאומית. השחקן שסיים את חוזהו בבית"ר לא היה בתוכניות המקצועיות של המועדון. בעכו דוחפים לצרף את לוי לאחר שכרגע אין לקבוצה שחקן התקפי בעקבות העזיבות של אוהד קדוסי (חתם לשנתיים בלוזאן השוויצרית), תמיר כחלון (קרית שמונה), נבוישה מרינקוביץ' (הפועל חיפה) והסרבי נמניה ארסנייביץ'. לוי כבש בעונה שעברה חמישה שערי ליגה ב-25 הופעות במדי בית"ר

המנהל המקצועי אלון חרזי יחזור מיום שלישי באוסטריה ופולין שם הוא מנסה לסגור מחנה אימונים. עם שובו, אמור חרזי לקדם את נושא המגעים עם לוי ושחקנים נוספים כמו ברניסלב יובאנוביץ' וגיא דיין. הערב (שני) תתקיים ישיבת עמותה דחופה במהלכה צפוי עזרא גורש להתמנות למנכ"ל המועדון.

אלון חרזי סקאוט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עכו מחכה לשובו. אלון חרזי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully