וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובארנו פינאס: "הייתי רוצה לשחק בליגה גבוהה יותר"

24.6.2013 / 10:05

מגנה ההולנדי של מכבי נתניה נחת בארץ ויצטרף לאימונים אך בראיון במולדתו לא הסתיר את חוסר שביעות הרצון ממצבו

מכבי נתניה ממשיכה בניסיונות לבנות את הקבוצה לקראת הליגה הלאומית, ואתמול (ראשון) בערב נחת בארץ המגן ההולנדי-סורינאמי טובראנו פינאס ויצטרף לאימוני פתיחת העונה של נתניה. עד כה הצליחה הקבוצה להחתים שחקנים עם ותק בליגת העל כדוגמת קובי חסן, ליאור ג'אן, אדיר טובול ועידן שריקי שיישאר בקבוצה.

למרות שבשלב זה המגן נשאר בנתניה, בראיון לעיתונות ההולנדית הבהיר פינאס ששאיפותיו הן להגיע לליגה גבוהה יותר והביע חוסר שביעות רצון מהמצב הקיים. "בסוף העונה הרבה קבוצות רצו אותי", אמר פינאס בראיון, "אבל בתקשורת הישראלית פורסם בהתחלה שזו העברה חופשית ושנתניה רצו כסף חלק מהקבוצות נרתעו. מבחינתי הכל פתוח אבל לצערי נתניה תשחק בליגה השנייה והייתי רוצה לשחק בליגה גבוהה יותר. אני לא פוסל כרגע שום דבר, או לשחק בישראל וגם האופצייה לחזור להולנד פתוחה מבחינתי".

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה (משמאל) מול טובארנו פינאס שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
רוצה להתקדם לליגה גבוהה יותר. טובארנו פינאס/קובי אליהו

לחבריו בארץ אמר פינאס על הראיון "שחקן שלא יגיד שהוא רוצה להיות ברמות הכי גבוהות הוא שקרן, ברור שאני רוצה לשחק בליגת העל אבל שאף אחד לא יטעה אם אני אשאר בנתניה אני אתן מאה אחוז מעצמי ואתן הכל לטובת המועדון".

בנתניה יודעים שההעדפה של המגן היא לשחק בליגת העל ואם תגיע קבוצה שתסכים לשלם חצי מיליון שקל על כרטיסו במועדון לא יעמדו בדרכו וישחררו אותו. בעבר הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה התעניינו אך סירבו לשלם סכום כזה כשכעת כשהשחקן בארץ ינסו נציגיו לעניין קבוצות נוספות באפשרות להחתימו, כשמ.ס אשדוד מעוניינת אך בשלב זה לא מוכנה לשלם סכום כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully