וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו תקדם את צירופו של ערן לוי

24.6.2013 / 0:22

בקבוצה הבינו שהחלוץ לא בתוכניות של בית"ר ירושלים וינסו לסגור איתו בקרוב. חרזי בודק מחנות אימון באוסטריה ובפולין

בזמן שאוהדי הפועל עכו ממתינים לשמות גדולים שיגיעו הקיץ לקבוצה, נדמה שאחת המטרות העיקריות של המועדון תהיה לצרף את חלוץ בית"ר ירושלים, ערן לוי. בימים האחרונים עקבו בעכו בדריכות אחר ההתפתחויות בנוגע לעתידו של השחקן, ובמהלך היממה האחרונה הבינו שלוי לא נמצא בתוכניות של בית"ר ירושלים.

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחזור לשתף פעולה עם יובל נעים? ערן לוי/ברני ארדוב

בעכו ינסו לזרז את המגעים עם השחקן ולצרפו. כזכור, לוי כבר שיחק אצל יובל נעים בבית"ר ירושלים והמאמן רוצה מאוד לראות את השחקן מגיע לקבוצה לקראת העונה האחרונה, במיוחד לאור העזיבה של מלך השערים של הקבוצה בעונה החולפת, אוהד קדוסי.

בינתיים אין חדש עדיין בגזרת השחקנים שכן המנהל המקצועי של הקבוצה אלון חרזי שוהה באוסטריה ובודק מקומות לקיומו של מחנה אימון, כשהוא גם צפוי להגיע לפולין. בין השאר צפוי חרזי לסגור את יריבות אימון ולגשש בנוגע לשחקנים זרים נוספים שנמצאים על הפרק.

בכל מקרה, מי שלגמרי לא ירד מהפרק מבחינתה של עכו הוא הקשר ברנסילב יובאנוביץ', שמחוזר גם על ידי בית"ר ירושלים ורמת השרון. נעים הבהיר לראשי הקבוצה כי הוא מעוניין בקשר הסרבי כמו גם בבלם סרג'ה קנז'ביץ'. נציגי השחקן הבהירו שתג המחיר של יובאנוביץ' עומד על 130 אלף דולר ובימים הקרובים צפויות פגישות כדי להגיע לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully