וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: נבחרת ישראל ירדה לדרג ג' בגביע אירופה

23.6.2013 / 21:02

יוחאי הלוי ניצח במשולשת, השליחים ל-4X400 קבעו שיא ישראלי, אבל הנבחרת כולה סיימה שמינית ואחרונה בקובנה

נבחרת ישראל באתלטיקה קלה ירדה היום (ראשון) לדרג ג' בגביע אירופה לאומות אחרי שסיימה במקום השמיני והאחרון בתחרות שהתקיימה בקובנה שבליטא. אחרי שדורגה שביעית בתום היום הראשון, הנבחרת לא הצליחה להתקדם אל המקום השישי ובמקום זה ירדה למקום האחרון על חשבונה של קפריסין, איתה ירדה בסופו של דבר לדרג ג'. סלובניה וליטא המארחת עלו לדרג א'.

יוחאי הלוי קופץ לרוחק. ברני ארדוב
היחיד שניצח. יוחאי הלוי/ברני ארדוב

האתלט הישראלי הראשון והיחיד שרשם ניצחון בליטא היה קופץ המשולשת יוחאי הלוי, ששכנע מאוד וניצח בפער משמעותי. הלוי ניתר למרחק של 16.73 מטרים, והיה רחוק ב-12 סנטימטרים בלבד מהקריטריון לאליפות העולם במוסקבה. מעיין שחף, שהייתה אחת המועמדות לניצחון בקפיצה לגובה, סיימה בסופו של דבר שלישית אחרי שניתרה ל-1.88 מטר, פסלה שלוש פעמים בגובה של 1.90 ופספסה הזדמנות לקבוע קריטריון למוסקבה (1.93).

השיא הישראלי היחיד בתחרות הושג על ידי רביעיית השליחים ל-4X400 מטרים שכללה את דונלד סנפורד, עמית כהן, חי כהן ומאור סגד. הרביעייה סיימה במקום השני אחרי סרביה ושיפרה את השיא הישראלי כשקבעה 3:09.93 דקות.

הספרינטרית אולגה לנסקי סיימה במקום השלישי בריצת ה-200 מטרים עם זמן של 23.68 שניות. בריצה המקבילה לגברים סיים צבי בלון במקום השמיני והאחרון עם 21.88 שניות. בריצה ל-800 מטרים סיים מוקט פטנה במקום הרביעי בזמן של 1:52.96 דקה. מרק אלתרמן קבע שיא אישי בזריקת הדיסקוס לגברים, אבל התוצאה של 55.67 מטרים הספיקה לו רק למקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully